אובדן כושר עבודה מנהלים

כל מה שאתם צריכים לדעת על אובדן כושר עבודה מנהלים

תביעות אובדן כושר עבודה הן עניין רגיש ומורכב, והדבר נכון גם כאשר מדובר במנהלים, אשר אובדן כושר העבודה שלהם עשוי להסב נזק רב לא רק להם אם כי לחברה כולה, וכן מדובר באנשים אשר מתוקף תפקידם , חולשים על ניהולן של חברות רבות, ועל כן, הם בדרך-כלל מוגנים בביטוחי מנהלים.

ראשית, נתחיל בעובדות היבשות. לפני שנשאל מה זה בכלל אומר, עלינו לשאול מהי משמעות הביטוי אובדן כושר עבודה באופן כללי.

אחרי הכל, ודאי רבים מאיתנו שמענו את הביטויים קרן פנסיה וביטוח מנהלים, ולא בהכרח ידענו מה משמעות כל פוליסה, והאם הן בכלל מתאימות לנו ו/או תוצענה לנו מתוקף תפקידנו השונים בתעשייה בישראל.

רבים מאיתנו מבינים שמוטב לנו להפריש כספים לחברת הביטוח גם כשהכל נראה בסדר ואין סיבה לדאגה. במידה ועובד מסוים היה מבוטח מול חברת ביטוח ונגרם לו נזק, מחלה או תאונה שמונעים ממנו לעבוד במשך 90 יום לכל הפחות, הוא יכול לפנות לחברת הביטוח שלו. מכאן, יהיה עליו לספק אישורים רפואיים אשר יוכיחו את טענתו. הוא אינו מסוגל להמשיך בעבודתו מפאת הנזקים הגופניים שנגרמו לו, ולאחר שהסכים לתנאים מסוימים וחתם כאשר רכש את הפוליסה, כעת הוא זקוק לכספים הללו.

 

אז כיצד למעשה עובד ביטוח מנהלים?

אובדן כושר עבודה מנהלים פועל באותו העיקרון עם כמה תוספות. כאשר מדובר על אובדן כושר עבודה מנהלים, לרוב מדובר על פוליסות הקיימות בתוך ביטוחי מנהלים, המציגים לרוב תנאים משופרים אף יותר מהפוליסות "הסטנדרטיות". חשוב לציין שלא מדובר במקרה של "הכל או כלום",קרי, לא מדובר במצב בינארי – "שחור או לבן" אלא למעשה, גם פרטים שכושר העבודה שלהם נפגע ב-25% יכולים לנצל את הפוליסה בעת הצורך. בכל מקרה, התגמולים אשר מתקבלים עשויים להגיע לעד 75% משכרו של המנהל בחברה אותה ניהל טרם הפגיעה.

חשוב לציין שגם מנהלים בריאים וצעירים יחסית יכולים וצריכים לשאוף להיות מכוסים בפוליסת אובדן כושר עבודה מנהלים, היות ואין לדעת מה העתיד צופן, ובמידה ועובדים בתפקידים ניהוליים צוברים וותק, נסיון,וכיו"ב, חזקה עליהם שישאפו להשיג כיסוי ביטוחי שכזה באמצעות מעסיקיהם.

עם זאת, יש לציין שהעניינים לא תמיד הולכים בקלות. גם אם נגרם לכם נזק גופני עקב תאונה או מחלה, למשל, ונראה לכם מובן מאליו שאתם זכאים לסכום הכסף המקסימלי מטעם חברת הביטוח, לעתים תגלו שהדרך ארוכה.

ישנן חברות ביטוח שינסו להתנער מן המבוטח, לטעון שלא שיקף תמונה מלאה של מצבו הבריאותי, כלומר ידע על מצב גופני טרם מועד החתימה והסתיר מידע הכרחי וחיוני, או ללכת על סעיפים קטנים ונסתרים בפוליסה, כאלה שהמבוטח בקושי היה ער לקיומם. במצב כזה, רבים מעדיפים לעבור את הביורוקרטיה של אובדן כושר עבודה מנהלים ביחד עם עורך דין, כזה שיכיר את כל הסעיפים בחוזה ויעמוד לצד הלקוח שלו.

 

בכל הנוגע לתביעות אובדן כושר עבודה מנהלים, איך נכנס משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' לעניינים?

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' מתמחה משכבר בתביעות ביטוח מאוד מורכבות כמו גם בתביעות נזיקין לא פשוטות. המשרד מתפאר באחוזי זכיה מאוד גבוהים ומרשימים , דבר אשר הולך יד ביד עם השגת פיצויים מירביים לרווחת הלקוחות.

במידה ואתם מנהלים אשר בוטחו בפוליסות אובדן כושר עבודה מנהלים , ובמידה ואתם חווים בעיות בתביעת הביטוח שלכם, דעו שיש מי שיוכל להילחם בעבורכם.

פנו אלינו לייעוץ עוד היום!

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!