אובדן כושר עבודה רופאים

אובדן כושר עבודה רופאים: יש מה לעשות בנדון!

לענף הרפואה ישנה הילה וכבוד רב, אולם הרופאים מוצאים את עצמם משלמים את המחיר במקרים רבים, שכן העבודה שלהם נחשבת לפיזית במיוחד. במצבים של אובדן כושר עבודה רופאים יכולים וצריכים לקבל את המגיע להם.
נתקלתם בבעיה? התביעה נתקעה? אנחנו נעמוד לצידכם ונדאג למצות זכויותיכם עד לקבלת פיצויים מירביים!

אין זה סוד שעבודתם של רופאים נחשבת לפיזית במיוחד ושוחקת במיוחד. במגוון ענפי רפואה, נעשה שימוש רב ביד הדומיננטית, על פני שעות רבות של היום, בין אם מדובר במכשיר בדיקה או בציוד בחדר הניתוח, מה שיכול לגרום לה נזק בטווח הארוך.

כמו כן, ניתוחים ותורנויות נעשים בעמידה על הרגליים, מה שעשוי לגרום לשורה של בעיות בריאות כמו כאבי גב, כאבי ברכיים ועוד. בעבור מתמחים מדובר בלא פחות מ-26 שעות של תורנות, וגם מאוחר יותר בקריירה, השעות אותן מבלים רופאים ורופאות רבים על הרגליים הן ארוכות במיוחד, כך שלא פלא שכל אלו גורמים לנזק מצטבר שרואים כעבור שנים. במקרים מסוימים, נזק זה מפריע לרופא לעשות את עבודתו. עבודה שלמענה הקדיש שנים רבות מחייו בלימודים, התמחות וצבירת ניסיון וותק דרך הרגליים, פשוטו כמשמעו.

לא תמיד הכאבים מגיעים בבת אחת. נהפוך הוא, לעתים מדובר בכאבים מצטברים, עד שבנקודה מסוימת הרופא מבין שאינו יכול עוד להמשיך ככה. בכל אופן, כי שניתן לשער, הנושא עשוי להיות נושא רגיש במיוחד.

מסיבה זו ממש, רופאים מבינים שהמציאות לא תמיד תהיה קלה, ודואגים לכסות את עצמם מבעוד מועד.
פוליסת הביטוח אובדן כושר עבודה רופאים הינה פוליסה שרוכשים מול חברות ביטוח, פוליסות אלו כוללות התייחסות לסוג התפקיד שהם ממלאים, מקום העבודה שלהם (קופת חולים, בית חולים, קליניקה פרטית וכן הלאה) ועוד. כל זאת בתקווה שאם וכאשר יבקשו תגמולים, הדרך לכך תהיה הכי קלה שאפשר.

אובדן כושר עבודה רופאים: מה קורה ברגעי-האמת?

במידה והצורך אכן התעורר והרופא או הרופאה מעוניינים להפעיל את אותה פוליסה המכסה אובדן כושר עבודה רופאים, הוא עשוי לגלות שהמציאות לא הכי פשוטה שיש. כלומר, על פניו, רופאים עשויים לעשות את הדבר האינטואיטיבי, לפנות לחברת הביטוח מתוך הנחה שתביעתם תתקבל, שכן שילמו באופן קבוע לחברת הביטוח, במשך שנים רבות. כאנשי מקצוע, הם מניחים שיהיה להם קל להסביר ולנמק מדוע לא יוכלו להמשיך לעבוד, מן ההיבט הפיזי. ועדיין, דברים לא תמיד קורים כל כך בקלות. להיפך.

במהלך אותו תהליך של אובדן כושר עבודה רופאים, חברות הביטוח יכולות להעלות טענות נגד שבשבילן אי אפשר להסתפק בידע רפואי אלא צריך גם ידע משפטי. האם שיטת העבודה השתנתה מאז החתימה על הפוליסה, ולא עודכנה כראוי? האם חברת הביטוח יכולה לטעון שהרופא יכול להחליף את שיטת העבודה שלו? בכל מקרה, עורך דין הבקיא בעולם תביעות הנזיקין יהיה האדם שאפשר לפנות אליו אם הרופא לא יודע איך לגשת לתביעה, או אם התביעה שלו לא התקבלה.

משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' מתמחים בתביעות אל מול חברות הביטוח השונות , כמו גם בתביעות אל מול גופים נוספים כגון:

-תביעות אל מול המוסד לביטוח לאומי

-תביעות מול משרד הביטחון

-תביעות נזיקין מורכבות אל מול גופים גדולים

 

במידה ונתקלתם במקרה ביטוחי סבוך, דעו כי אתם אינכם לבד! פנו אלינ ולייעוץ עוד היום ונפעיל את מיטב הידע המשפטי שלנו על-מנת שבסופו של יום תזכו בפיצויים מירביים מחברת הביטוח.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!