תביעת תאונת דרכים הולך רגל

תביעת תאונת דרכים הולך רגל – מידע חיוני:

בין אם בדרך לעבודה תוך שאנחנו ממהרים , בין אם בריצה קלילה לעת ערב בשביל הספורט, אנחנו – הולכי הרגל , חשופים חדשות לבקרים לפגיעה ע"י כלי רכב; מקורקינטים , דרך אופנועים ועד לכלי רכב אחרים על הכביש.

ובזמן שכל אם בישראל מחנכת ילדיה להסתכל טוב טוב לפני חציית הכביש,החיים – כהרגלם בקודש, אינם צפויים, ופגיעה של רכב בהולך רגל היא לצערנו חלק מהמציאות היומיומית בישראל של שניה מ-2021.

אם קרתה לי תאונת דרכים כהולך רגל, האם יכסה זאת המוסד לביטוח לאומי?

כאזרחים מן השורה, אנו משלמים כספים לביטוח הלאומי , אך בקרות מקרה המוסד לביטוח לאומי לא תמיד נעתר לתביעות ולעיתים קרובות נציגיו מוצאים דרכים עקלקלות ,
אשר באמצעותן הן למעשה נמנעות מלשלם לנפגעי העבירה.

תביעת תאונת דרכים הולך רגל , היא תביעה אשר לעיתים הפיצויים בה גבוהים – כמובן שהדבר תלוי רבות במידת הנזק שנוצר , לא עלינו, אך בבסיסם של הדברים, חשוב שלצד הנפגע או הנפגעת יהיה עו"ד מיומן אשר
עובד מזה שנים בתפקיד של עורך דין ביטוח , משרד אשר פרטיו מיומנים היטב בתביעות ביטוח, תביעות נזיקין ותביעות נגד המוסד לביטוח לאומי.

תביעת תאונת דרכים הולך רגל משקפת שוב ושוב עובדות מרות כמו זו שגורסת כי רק בעשר השנים האחרונות אחוז הולכי הרגל שנפגעו בתאונות דרכים עמד על 33 מתוך אותם 100% אשר מהווים את אותה "עוגה" שלמה  שסוקרת את כלל הנפגעים בתאונות הדרכים.

במידה ונפגעתם באורח דומה והגשתם או רוצים להגיש תביעת תאונת דרכים הולך רגל, אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת ייעוץ איתנו, בידיעה שיחד נוציא עבורכם פיצויים מירביים.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!