תביעות ביטוח חיים

תביעות ביטוח חיים
תביעות ביטוח חיים

תביעות ביטוח חיים – כל העובדות החשובות

תביעת ביטוח חיים היא תביעה שנועדה לממש זכות שאותה ביטחנו מבעוד מועד. למען השקט הנפשי שלנו, הנה כמה עובדות חשובות:

השקט הנפשי, כפי שניתן להבין, הינו מצרך יקר בכל קנה מידה. גם לביטחוננו האישי וגם לביטחון יקירינו.

טוב לדעת שאנחנו ערוכים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא, ולעולם לא ניתפס לא מוכנים.
בקרות קטסטרופה לא עלינו, לפחות נוכל לדעת בביטחון כי שארי-הבשר אכן יקבלו רשת ביטחון כלכלית. מדובר בסעיף שחלק נכבד מאיתנו דואג לו בימים טובים, מתוך הבנה כי ביטוח הינו אחד המוצרים היחידים אשר בעת צורך אמיתי, לא ניתן לרכוש. חייבים לעשות זאת מבעוד מועד.

תביעות ביטוח חיים: אז איך זה עובד בעצם?

תביעות ביטוח חיים, כשמן הן, והן תוחמות הליך אשר נועד להבטיח את קיום ההסכם שנקבע בין המבוטח או המבוטחת ובין חברת הביטוח. לפי הסכם זה, פטירה או פגיעה פיזית משמעותית תקנה לבני המשפחה פיצוי כספי. מטבע הדברים, פטירה משמעה אובדן הכנסה למשפחה כולה, ולהבדיל, נכות פיזית משמעותית (כתוצאה מעבודה או לא), מונעת ממנו את היכולת להתפרנס וגוררת את המשפחה כולה להוצאות כבדות.

אי לכך ובהתאם לזאת, המבוטחים אינם צריכים לחשוש מפני כל צרה שלא תהיה, ומסכימים מבעוד מועד על סוג הפוליסה ועל התשלום אותו יש לשלם באופן קבוע.

לאחר שנים על גבי שנים בהן הפרשנו סכום לחברת הביטוח, נרצה לדעת שהסכום חוזר אלינו, ומהווה מעין בסיס כלכלי שעשוי להיות שימושי בעת הצורך – לא עלינו.

לעתים ההליך מתנהל בקלות יחסית, אולם לעתים לא כך הדבר. גם אם ברשותכם ביטוח חיים שעליו שילמתם על בסיס חודשי במשך שנים, אין הדבר אומר שסכום הכסף לו תהיו זכאים, אתם או יקיריכם, יועבר אליכם בקלות עם מקרה של פטירה או פגיעה פיזית משמעותית.

לא פעם גילו מבוטחים כי ההיפך הוא הנכון. הווה אומר, ברגע האמת חברות ביטוח שונות מחפשות אמתלות אשר לכאורה ולטענתן פוטרות אותן מתשלום סכום הפיצוי, ובכך מותירות אתכם אל מול שוקת שבורה. במקרים אחרים, חברות ביטוח שונות עלולות לנסות ולהפחית את הסכום שנקבע מבעוד מועד, גם כאשר אתם יודעים בבירור שמגיעים לכם פיצויים מירביים.

במצבים מסוג זה, ניתן לפנות לעורכי-הדין המנוסים והמומחים של משרד עורכי-הדין שפרגר ושות', לקבלת סיוע בהליך כולו. עורכי-הדין של שפרגר ושות' יעמלו על מנת לזכות אתכם או את בני המשפחה שלכם בפיצויים מירביים.

בבוא העת, ועל מנת להפעיל את הפוליסה ולהשיג פיצויים מירביים, יש צורך לבצע הליך של תביעת ביטוח חיים, דהיינו ליידע את חברת הביטוח באופן המקובל והאזרחי כי אתם "הולכים לפי הספר", קרי ממצים את זכויותיכם בפוליסה. כאמור, לא תמיד הדבר הולך בקלות, קרי חברת הביטוח לא מתרצה באופן מיידי ומשחררת כספים, אשר עשויים להגיע למאות אלפי שקלים. תביעות ביטוח חיים עשויות להפוך לתהליך משפטי לא קצר, אשר מצריך עורך דין הבקיא בתחום ובכל רזי המקצוע של ניהול תביעות ביטוח ותביעות נזיקין.

תביעת ביטוח חיים: כי יש דברים שעושים רק עם עורכי-דין לנזיקין ותביעות ביטוח.

אם אין ברשותכם השכלה משפטית, ככל הנראה לא תהיו מודעים לקשת הזכויות שלכם כפי שאלה מעוגנות בחוק. רוצה לומר, לא מן הנמנע שתהיינה זכויות שמגיעות לכם בחוק, עליהן פשוט לא תדעו (למשל: רכשתם פוליסת ביטוח תאונות אישיות , קרה מקרה ביטוחי, נסיתם להפעיל פוליסה לקבלת פיצויים אך סורבתם ע"י חברת הביטוח) והנ"ל עלול לגרום להפסד של כספים המגיעים לכם. עו"ד מהימן לתביעות נזיקין ולתביעות ביטוח הוא כזה אשר ילווה אתכם לכל אורך תהליכי תביעות ביטוח החיים ויעשה כל שביכולתו ע"מ למנוע תרחיש כמתואר.

בין אם מדובר בפטירה, פציעה או אובדן כושר עבודה, עורך הדין שלכם יילך איתכם יד ביד, או עם קרובי המשפחה כאמור, על מנת למקסם את הזכויות שלכם ולהבטיח שכל הכספים שמגיעים לכם או לבני המשפחה שלכם אכן יגיעו ליעדם. בין אם נקבע תשלום סכום חד פעמי או קצבה חודשית (במקרה של אובדן כושר עבודה, למשל), תרצו לדעת שיש לכם דאגה אחת פחות.

עליכם להכיר בשלב זה את הטענות שנשמעות לא פעם מצד חברות הביטוח הדוחות את התביעות שמתקבלות:

*אי גילוי: חברת הביטוח עשויה לטעון כי לא נעשה גילוי נאות מצד המבוטח, למשל בכל הקשור למצב רפואי קיים שהוא ידע שהוא סובל ממנו אך בחר שלא לציין.

*הכיסוי לא חל: מן הסתם, קשה לדעת מראש מהו הסעיף אשר ישנה את חיינו ויגרור את הפעלת ביטוח החיים, ועוד יותר קשה להכניס כל סעיף להסכם. כך, חברת הביטוח עשויה להתנער בטענה כי המקרה הרפואי הספציפי לא נכלל בהסכם.

אך טבעי מצד חברת הביטוח לשאוף לצמצם עלויות, ואך טבעי מצד שארי-הבשר לשאוף לפיצויים מירביים. לא פעם המחלוקת תביא אתכם לבית המשפט, ובמקרה כזה תצטרכו ייצוג הולם, מצד עורך דין לתביעות ביטוחי-חיים אשר מכיר את התחום על בוריו. גם אם ניסיתם לבצע את ההליך לבד ולא הצלחתם במשימה, תוכלו להמשיך באמצעות עורך דין לתביעות נזיקין ולתביעות ביטוח.

בסופו של דבר, בדיוק בתקופה בה החיים משתנים לכם או ליקרים לכם, תרצו לדעת שאתם או הם מקבלים לידיהם פיצויים מירביים.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!