אובדן כושר עבודה מהנדסים

אובדן כושר עבודה מהנדסים: בשעת הצורך, דעו לכם שיש מה לעשות

כיאה לעבודה שמצריכה רמת מיומנות וניסיון גבוהה מצד אחד, ומאמץ פיזי ניכר מצד שני, רבים מבין העוסקים במלאכה דואגים מראש לאובדן כושר עבודה מהנדסים. אם אכן זה המצב, דעו לכם שלא הכל ילך חלק, אבל בסופו של דבר, בליווי הנכון, תוכלו לקבל את שמגיע לכם

מהנדסים נדרשים לרמת מיומנות גבוהה במקצוע שלהם, כלומר תארים שנרכשו בעמל רב, וכן שנים של עבודה וצבירת ותק ומוניטין, שבסופו של דבר מיתרגמים לסכום כסף ניכר שהוא השכר שלהם. מנגד, בעבור מהנדסים רבים, העבודה דורשת יציאה לשטח בתדירות גבוהה, על מנת לפקח על פרויקטים שונים ולתת פידבקים (תלוי בתחום בו הם מתמחים, כמובן). הווה אומר, המקצוע דורש בריאות איתנה. ועל כן , נשאלת השאלה: מה קורה כאשר הבריאות האיתנה הזאת מופרת ביום אחד?

אובדן כושר עבודה מהנדסים הוא סעיף שיש לתת אליו את הדעת מבעוד מועד, שכן אי אפשר לדעת באיזה שלב הוא יפתיע ויעלה על השולחן. מהנדסים רבים נערכים לקראת האפשרות שביום מן הימים יחלו, יפצעו או ייפגעו, בין אם בקשר ישיר למשלח ידם או לא, ודואגים לפוליסת ביטוח המכסה מפני אובדן כושר עבודה. אין ספק שזה נראה כמו הדבר הכי הגיוני לעשות. אם, חלילה, ביום מן הימים הם יסבלו מפגיעה פיזית, יהיה להם השקט הנפשי שיהיה להם גב כלכלי.

בפועל, המצב לא תמיד פשוט כמו שהוא נראה. הפעולה הכי אינטואיטיבית כשמדובר באובדן כושר עבודה מהנדסים הוא לפנות לסוכנות הביטוח, אשר מנחה את המבוטח לשלוח מסמכים המצביעים באופן חד משמעי על אובדן כושר עבודה עקב מגבלה פיזית. צילומים, אישורים חתומים על ידי רופאים, אישורים שהמהנדס לא הגיע לעבודה, וכן הלאה. בעיני המבוטח מדובר על המובן מאליו. הוא שילם במשך שנים רבות את הפוליסה, וכעת כשהוא מעוניין בתגמולים, נראה שכלום לא יעצור אותו. עם זאת, בדיוק בנקודה הזאת, מתגלה שתכנונים לחוד ומציאות לחוד.

לא קל להוכיח באופן חד משמעי את אובדן כושר העבודה. חברת הביטוח יכולה למצוא סעיפים נסתרים בפוליסה שנחתמה לפני זמן רב, ולהוכיח שהפגיעה או הפציעה אינן חמורות כפי שהמבוטח טוען. לחילופין, היא יכולה לטעון כי המבוטח יכול להמשיך לעסוק במקצועו, פשוט לעשות התאמות למצבו הבריאותי החדש. למשל, לא לצאת לשטח, לבלות פחות שעות בעבודה וכן הלאה, ובכך להפחית משמעותית את הסכום אותו תובע המבוטח.

על מנת לקבל תגמולים מקסימליים בתביעת אובדן כושר עבודה מהנדסים, יש צורך בהיכרות מעמיקה עם עולם התוכן של דיני נזיקין, ולא פחות חשוב, עם העבודה האופיינית למהנדסים. מדובר בידע רב שיש לעשות בו שימוש בעת ובעונה אחת. עורך דין מיומן שכבר ייצג מבוטחים כאלו בעבר יוכל לבצע את תפקידו נאמנה ולהביא לתוצאות הטובות ביותר.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!