תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי

ביטוח סיעודי קבוצתי: סוג ביטוח בעבור קבוצת אנשים שמעוניינים לבטח את עצמם. קבוצות שונות של אנשים העוסקים במקצועות חופשיים ומאוגדים תחת איזשהו ארגון או איגוד גג , לרוב מקיימים התקשרויות כאלה מול חברות ביטוח.
קבוצות כגון: ארגון המורים , קרנות השוטרים, קופות החולים ועובדי מדינה – לרוב יהיו מוגנים באמצעות קשת די רחבה של פוליסות ביטוח.
התנאים הביטוחיים בפוליסות אלו לרוב יהיו זההים בעבור כל הפרטים אשר מרכיבים את הקבוצה.
משמע: בביטוח סיעודי קבוצתי לצורך העניין , הפרמיה אותה ישלמו המבוטחים תהיה זהה עפ"י קבוצת גיל, הכיסוי יהיה זהה ולמעשה לא תבוצענה ברוב המקרים אי-אלו החרגות לאינדבדואלים מתוך הקבוצה המדוברת.

 

מה חשוב לדעת על תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי?

נאמר כבר רבות ותחת כל עץ רענן כי עולם הביטוח הינו עולם מורכב וסבוך, כזה שיש להכירו היטב לשם הגעה למצב בו זכויותיכם ממומשות עד האחרונה שבהן.
עובדה זו אינה פוסחת על תביעת ביטוח סיעודי קבוצתי – מוצר אשר שמו השגור יותר בפי רובנו הוא "ביטוח קולקטיב".

חשוב לדעת כי כיום , ונכון לרגע כתיבת מאמר זה, קופת החולים לאומית הינה היחידה אשר מציעה במסגרת הביטוח הקבוצתי שלה, כיסוי לכל החיים.
וכן, אכן מדובר במוצר ביטוחי – כזה המקושר לחברת ביטוח פרטית, היות והרגולטור אסר על קופות החולים לנהל את אותם מוצרים ביטוחיים בעצמן.

בקרות מקרה ביטוחי , ייתכן וחברת הביטוח תערים קשיים על המבוטחים אשר בלא עוול בכפם הפכו סיעודיים וזכאים לפיצויים על בסיס חודשי.
במידה ואתם קוראים שורות אלו ומבינים כי ייתכן ונשללו זכויותיכם; אם חברת הביטוח ממאנת בטוענה זו או אחרת לשלם לכם כספי פיצויים חודשיים עקב
הגעה למצב סיעודי ושילמתם משך תקופה ארוכה פרמיה רלוונטית, דעו כי כדאי מאוד לפנות למשרד עורכי-דין אשר מתמחה בתביעות ביטוח ובתביעות נזיקין.

משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' מורגל בייצוג בתיקים של תביעות ביטוח סיעודי קבוצתי ויישמחו להציע ייצוג הולם תוך התחייבות לעמול על השגת פיצויים  מירביים מחברות הביטוח השונות אשר ביטחו אתכם בביטוח סיעודי קבוצתי.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' הינו בעל ניסיון רב בכל הקשור לתביעות נזיקין , תביעות של נפגעי מחלת הגזזת , תביעות ביטוח ותביעות נגד המוסד לביטוח לאומי.

 

 

 

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!