תביעת תאונת דרכים פגע וברח

תביעת תאונת דרכים פגע וברח – כך תעמדו על זכויותיכם!

תאונות דרכים קורות לצערנו באופן די שכיח בישראל. חלקן קלות, חלקן האחר בינוניות וחלקן קשות. בחלק מהמקרים חווים המעורבים נזקי גוף ולעיתים אף נזקי נפש אשר בהם אין להקל ראש.

אחד המיוצגים שלנו , ח' מספר על תאונת פגע וברח בה היה מעורב כנפגע:
"אני רוכב אופנוע מאוד זהיר. מהזהירים שתפגשו. יום אחד בדרך חזרה מהלימודים ברמת-גן לכיוון הבית, תוך שאני משתלב בזהירות לכביש 20 , הגיח פתאום משום מקום רכב מסוג יונדאי גטס , והעיף אותי לשול הימני של הדרך.
למרבה תדהמתי , תוך שאני שכוב כאוב על צד הדרך, הבחנתי כי הנהג או הנהגת פשוט ממשיכים בנסיעה מהירה..הוא פשוט ברח לי מול העיניים!" מספר ח'.

כמובן שח' , כמו שאר לקוחות המשרד, זכה ליחס הטוב ביותר בכל הנוגע לייצוגו בתביעת תאונת דרכים פגע וברח.

תביעת תאונת דרכים פגע וברח היא תביעה אשר בין יתר הדברים מבססת את עבירתו של הנהג הפוגע אשר מתחילה באי-מתן סיוע לנפגעים ואי מסירת פרטיו. ההיבט , או ההקשר האנושי במקרים אלו, משחק בחלק מן המקרים תפקיד מרכזי
היות ואחת הסוגיות שנידונות הן אופיו של הנהג הפוגע, אשר בין היתר ברח מזירת האירוע בכוונה לחמוק מהמשטרה, ובדרך זו להימנע מלמסור פרטי פוליסת ביטוח , זהות וכיו"ב.
מסיבות אלו כמו גם סיבות נוספות, עשויים הפיצויים להיות גבוהים, וכמובן שבמשוואה זו משתנים רבים וכל מקרה לגופו.

 

אנשים אשר נפגעים בתאונות דרכים , כמו גם בתאונת דרכים פגע וברח זקוקים לעיתים קרובות לשיקום, קרי, נוצר מצב בו הנפגעים נאלצים להכיר בהוצאות נוספות מצידם בצל התאונה. אז אמנם נהיר לכל כי בדיוק במקרים מסוג זה לנפגעים יש כיסויים ביטוחיים כאלה ואחרים, יחד עם זאת – אלו אינם פני הדברים תמיד, ולעיתים קרובות הצד הנפגע עובר שבעה מדורי גהינום בנסיונו או נסיונה להשיג ניירת רלוונטית מהרשויות;

  • מצלמות עירוניות
  • מצלמות בין עירוניות
  • מסמכים רפואיים
  • ועוד

 

איך שלא מסתכלים על המצב , מומלץ מאוד שיהיה לצידכם עורך-דין ביטוח שמיומן בתביעות נזיקין, תביעות ביטוח כמו גם תביעות נגד המוסד לביטוח לאומי.

משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' מתמחה בתביעות תאונות דרכים פגע וברח, תביעות ביטוח שונות ומגוונות ותביעות נזיקין מורכבות.

אנחנו מאמינים ויודעים, כי עם הנסיון שלנו בתחום תביעות הביטוח נצליח להכניס גם אתכם לסטטיסטיקה של התיקים עם אחוזי הפיצויים המירביים ביותר.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!