תביעות ביטוח סיעודי ילדים

מתוקף זכויות המעוגנות בחוק, זכאים ילדיכם לביטוח באמצעות פוליסת ביטוח של תאונות אישיות בילדים. רשויות ציבוריות בארץ הן אלו אשר אחראיות לבטח ילדיכם בביטוח הנ"ל.
תביעות ביטוח סיעודי בילדים, מהוות נגזרת של הפוליסה המצוינת לעיל. קרי, בקרות מקרה ביטוחי אשר בעטיו נמצאתם זכאים לפיצויים הנובעים
מפוליסת תאונות אישיות בתלמידים או ילדים , ובמידה בה הפציינט או הפציינטית הפכו סיעודיים לא עלינו, ייתכן ותמצאו זכאים גם לפיצויים אשר משויכים לפוליסת סיעוד בילדים.

חשוב לדעת כמובן ולאור הדברים הנ"ל, כי תביעות ביטוח סיעודי בילדים יכולות לא עלינו לקרות. נהיר כי לא רק אדם מבוגר עשוי להגיע למצב סיעודי בשל סיבוכים בריאותיים הנובעים מפאת גילו.
טרנספורמציה של אדם – בכל גיל שהוא – ממצב תפקודי למצב סיעודי (אשר נמדד ברמות ADL שונות) , עשויה להיגרם עקב שלל תאונות.

כיסוי לידים אוטיסטיים

כאשר מדובר בתביעות ביטוח סיעודי בילדים , חשוב לציין כי הפוטנציאל לפיצויים סיעודיים לילדים קיים גם בקרב ילדים הסובלים מאוטיזם.
ילדים אשר אובחנו ככאלה שנמצאים על הרצף האוטיסטי סובלים ברוב המקרים מבעיות תקשורת עם הסביבה כמו גם מקשיים נוספים בתפקוד היומיומי שלהם. במקרים רבים, גם שההורים יודעים שמדובר בדרגת אוטיזם קלה באופן יחסי , עדיין משמעות העניין היא כי ילדים אלו זקוקים לליווי והשגחה מיוחדים על פני רוב שעות היממה. עובדה זו גובה מחיר פיזי , כלכלי ונפשי מהוריהם.

בכדי להקל על פני הדברים , הביטוח הלאומי מאפשר לתבוע גמלת ילד נכה.
כצפוי, לא תמיד הדברים עוברים חלק אל מול הביטוח הלאומי.
חשוב לציין שבמקרה של ילדים אוטיסטיים , המוסד לביטוח לאומי אינו האופציה היחידה העומדת בפני אותם הורים.
במידה והילדים מבוטחים בביטוח סיעודי דרך קופת החולים , ניתן לתבוע את אותה חברת ביטוח פרטית ע"מ להגיע לתוצאה המיוחלת – שיפור תנאי החיים של אותם הורים יקרים.

כאשר מדובר בתביעות ביטוח סיעודי לילדים , כיצד נכנס משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' לתמונה?

"בחלוף השנים ייצגנו בתיקים רבים של תביעת ביטוח סיעודי בילדים. ברובו המכריע של התיקים הצלחנו להוציא פיצויים מירביים עבור לקוחותנו.
באנו והרמנו אנשים מהאשפתות ברמה הנפשית – פשוט ככה; עזרנו לאותם הורים לקבל סיוע משמעותי אשר ייצב את רמת חייהם חרף המצבים החדשים שנחתו עליהם ועל בניהם ובנותיהם היקרים כרעם ביום בהיר" (טל שפרגר , מייסד המשרד).

בקרות מקרה ביטוחי , ייתכן והגורם האפוטרופוסי יימצא עצמו טרוד, מרוקן רגשית וכלכלית וימשיך בשגרת יומו הקשה ללא הידיעה הנכספת כי ייתכן מאוד ויש כאן זכאות לפיצויים.
משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' מתמחה בתביעות ביטוח , כמו גם בתביעות של המוסד לביטוח לאומי. במידה וקרה לכם מקרה ביטוחי אשר הערים עליכם קשיים , פנו אלינו לייעוץ עוד היום
ונדאג לעבוד ימים כלילות בעבור הוצאת פיצויים מירביים עבורכם ועבור יקיריכם.

אולי יעניין אתכם גם: מידע בנושא תביעות נזיקין