תביעת תאונת דרכים רכב

תביעת תאונת דרכים רכב
תביעת תאונת דרכים רכב

ההשלכות של מעורבות בתאונות דרכים מהסוג הקשה ביותר הינן לצערנו מנת חלקן של הרבה משפחות בישראל. חרף הירידה הקטנה באחוז תאונות הדרכים, עדיין חשוב לדעת כיצד להתמגן מפניהן באופן ביטוחי-הרמטי.

תאונת דרכים עלולה להסיט את חיינו ממסלולם ולגרום לנו לנזקים משמעותיים בגוף ובנפש. באותה נשימה, תאונת דרכים עשויה להביא עמה גם קשיים כלכליים קשים, כאשר הנפגע אינו מסוגל לעבוד עוד, וכן כאשר עליו לממן הוצאות רפואיות שעשויות לעלות הון עתק.

רבים מאיתנו כלל לא רוצים למצוא עצמנו טרודים בסטטיסטיקה והיכן היא ממצבת אותנו ועל-כן בוחרים בשקט הנפשי שגלום בהצטיידות מבעוד מועד בביטוח מתאים, ועדיין, פעמים רבות לאחר הגשת תביעת תאונת דרכים לא עלינו, ניתן לגלות כי חברת הביטוח עושה שרירים ומנסה לחמוק מתשלום. על מנת להשיג פיצויים בשיעור הגבוה ביותר, שיקלו במידת-מה את ההסתגלות למצב החדש, אתם זקוקים לעו"ד לתביעות ביטוח שיבטיח את שמירת האינטרסים שלכם.

תביעת תאונת דרכים: ראשית, חשוב שתדעו את זכויותיכם

ראשית, אם נפגעתם בתאונת דרכים, עליכם לקחת בחשבון מספר סעיפים טכניים: הגוף אותו תתבעו יהיה חברת הביטוח שלכם, או במידה והייתם הולכי רגל, אזי הגוף אותו תתבעו יהיה חברת הביטוח של הרכב אשר פגע בכם. כמו כן, יהיה עליכם להשיג אישור מסודר ממשטרת ישראל, הניתן על ידי אגף התנועה. כצפוי, תידרשו למלא אחר ההנחיות הדורשות הצגת מספר מסמכים חשובים כגון רישיון הנהיגה של הנפגע ומכתב שחרור מבית החולים.

בשלב זה תוכלו לצאת לדרך ולהתחיל את ההליך המשפטי. בראש ובראשונה, יהיה עליכם לאתר עו"ד תביעת ביטוח טוב ומיומן אשר בקיא בתביעות ביטוח תאונות-דרכים. השאיפה המובנת היא לפנות לעורך דין מומחה מן הענף, אשר מהווה חלק ממשרד עורכי דין שצבר קילומטרז' בתחום
תביעות הנזיקין ותביעות הביטוח על סוגיהן.

בשלב הבא, לאחר בחירת עו"ד לתביעת הביטוח שלכם, יהיה עליכם לאסוף חומר רפואי ביחד איתו. לאחר מספר פגישות בהן תגוללו את סיפור התאונה, הרקע המקדים, הראיות והמסמכים ברשותכם, עורך הדין יציע אסטרטגיה המיועדת לטיפול הנכון בתיק שלכם. בין אם ההתנהלות היא מול חברת הביטוח ובין אם מדובר בהתנהלות בין כותלי בית המשפט, המטרה היא ברורה ומתבקשת – פיצויים מירביים.

באומרנו "פיצויים מירביים", יש לציין שהדבר מורכב מכמה וכמה סעיפים: ראשית כל, דרגת הנכות, כלומר כמה אחוזי נכות הוגדרו לאדם שנפגע מהתאונה. כמו כן, הגיל ויכולת ההשתכרות-העתידית שנפגעה, ההוצאות הרפואיות תלקחנה בחשבון, וכן תילקח בחשבון גם עוגמת הנפש הרבה אשר מתלווה למקרים מצערים מסוג זה.

השורה התחתונה – כל העת, הינה פיצויים בשיעור המקסימלי. הווה אומר, חברות הביטוח תבקשנה לצמצם את הסכום שעליהן לשלם. הדבר מובן לחלוטין: האינטרס שלהן הוא להוציא כמה שפחות מכיסן. עו"ד תביעת ביטוח אשר בקיא בתחום וברשותו הניסיון הנכון והמתאים ביותר יידע כיצד למנוע זאת ולשכנע, בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותו, כי המבוטחים אכן זכאים לאותם פיצויים מירביים אשר יקלו בהליך ההחלמה או ההתמודדות עם הפגיעה הפיזית.

לא יוצאים לתביעות תאונת דרכים בלי עו"ד תביעות ביטוח מומחה

עורך דין מומחה המכיר היטב את התחום יאפשר לכם לנשום לרווחה; עורכי דין מנוסים בתחום יידאגו
למפות עבורכם את ההליך כולו, הם יוודאו כי אתם מבינים בתכלית ההבנה מה נמצא על הפרק ויציעו את אפשרויות הגישה הטובות ביותר ככל והפרקטיקה שלהם בתחום מעמיקה.

כאשר תביעות ביטוח עומדות על הפרק, בפרט אם מדובר בתאונת דרכים בה הסכומים המונחים על הכף נאמדים בהרבה מאוד כסף, לא תרצו לקחת סיכונים. לא תרצו לצאת להרפתקאות מיותרות, קרי להגיש את התביעה לבדכם או להסתמך על עורך-דין שלא מגיע מן הענף. אך טבעי שתרצו ללכת על בטוח ולגשת למשרד עורכי הדין הטוב ביותר בנמצא.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' הוא בדיוק הכתובת עבורכם. לאחר שנים של התמחות בתביעות ביטוח, תביעות נזיקין והתמודדות מתמדת מול גופים גדולים וחזקים כמו חברות ביטוח, המוסד לביטוח לאומי ועוד,  עורכי הדין המרכיבים את המשרד ישמחו לעמוד לרשותכם ולעשות מעל ומעבר כדי לייצג אתכם נאמנה.

לאחר שעברתם חוויה מורכבת וקשה כמו פגיעה בעת תאונת דרכים, סביר שתרצו שההליך החוקי מול חברות הביטוח יהיה קצר, כירורגי ויעיל ככל הניתן, ולא פחות חשוב, תרצו לדעת שעורכי-הדין שמלווים אתכם יידאגו למקסם את הסיכויים לזכיה בפיצויים מירביים.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!