תביעת ביטוח סיעודי קשישים

תביעת ביטוח סיעודי קשישים היא עניין רלוונטי שמעסיק הרבה בתי-אב בישראל אם אתם מצויים בהליך מול חברת הביטוח ומעוניינים בפיצויים מירביים, הנה מה שעליכם לעשות:

תביעת ביטוח סיעודי אצל קשישים הינה סוגייה מוכרת עד מאד בקרב בתים רבים בישראל. בעולם בו תוחלת החיים רק הולכת ועולה, חשוב להיערך ברמת כיסוי ביטוחי סיעודי.

ולמרות הדעה הרווחת, הצורך בביטוח סיעודי אינו בלעדי למבוגרים וקשישים , כי אם בצורך שמכסה חלק ניכר מן האוכלוסיה הצעירה והבוגרת כאחד. הסיבה לכך נעולה לצערנו מחמת היכולת להפוך לסיעודיים עקב תאונת דרכים למשל.

רבים מאד עושים את הצעד המתבקש על מנת להיערך ליום בו נהיה זקוקים לכך מכל. אנשים אשר חוסכים כסף, ולא פחות חשוב מכך, משקיעים סכום כסף קבוע בביטוח סיעודי ,האמונה הרווחת לגביהם היא כי ברוב המקרים אותה השקעה כספית שבסיסה ברכישת פוליסת סיעוד בסופו של דבר תשתלם. עם זאת, רבים מגלים שהדבר אינו פשוט כפי שהוא נשמע. כאן בדיוק תביעת ביטוח סיעודי אצל קשישים נכנסת לתמונה.

תביעות ביטוח סיעודי: מומלץ להיעזר בגורם משפטי מנוסה בתחום תביעות הביטוח

כאמור, כאשר ההורה או קרוב המשפחה מגיע למצב סיעודי בעקבות אלצהיימר, סרטן, שבץ, התקף לב, נפילה או כל סיבה אחרת, המשפחה גם ככה מצויה בתקופה של קשיים, וכן בתקופה של הסתגלות למצב החדש. רבים עשויים לחשוב (ובמידה רבה של צדק) שלאחר שנים של תשלום כדת וכדין, קבלת הפיצויים מחברת הביטוח תהיה הליך פשוט יחסית, ולא נערכים לאופציה של תשובה שלילית.

פעמים רבות, אותה תשובה שלילית בתום הליך אדמיניסטריבי של הגשת תביעת ביטוח באופן עצמאי תותיר את המבוטח ומשפחתו על קו פרשת מים אל מול חברת הביטוח. יתרה מכך, לא פעם בני המשפחה מוותרים על מימוש זכויותיהם, ומוצאים את עצמם נכנסים להוצאות כבדות. כאמור, עם תוחלת החיים העולה, מימון אדם סיעודי לאורך שנים עשוי להביא לקריסה כלכלית של לא מעט בתי-אב בישראל. נוסף על כך, על פי סטטיסטיקות שונות הקשורות בענף הביטוח הסיעודי, רק מעט יותר מחצי מהן מתקבלות בניסיון הראשון.

חברות הביטוח רק מחפשות את האמתלה הנכונה שתוביל לדחייתן של תביעות ביטוח סיעודי, או לכל הפחות לפשרה שתמנע מכם סכום כסף גדול, הרחק מאותם פיצויים מירביים להם שאפתם בתחילת הדרך.

חברות ביטוח רבות לא תהססנה במקרים אלו ואחרים לטעון כי המבוטחים לא היו ישרים דיים מולן, גם כאשר ברור כי הצדק איתכם המציאות המשפטית שקורמת עור וגידים בעין הסיטואציה משמעה כי אתם עשויים למצוא עצכם ניצבים לגמרי לבד אל מול חברה גדולה וענפה אשר מחלישה את יכולותיכם לעמוד על זכויותיכם.

אין זה סוד כי חברות כלכליות רבות משתמשות לעיתים במעין "שיטת מצליח" – שיטה ישנה ומוכרת אשר את סממניה ניתן למצוא בשלל תחומי עיסוק ותעשייה,קרי, כל עוד חברות הביטוח אינן נדרשות לשלם ריבית עונשית (כלומר, תשלום על כך שהתביעה נמשכה זמן רב), הן תעדפנה – לכל הפחות בשלב ראשון, לדחות את התביעה ולגרור את המבוטח להליך משפטי ארוך תוך מניעה של פיצויים מירביים, עד שהלה יישבר ויוותר. בשלב זה, אחד המונחים המרכזיים אשר ייעשה בהם שימוש הינו "התרת חובת הגילוי", הווה אומר, המבוטח לא חשף את כל המידע, ומכאן ניתן להתנער מהפוליסה שבבסיסה ניצב שקר , זוהי דוגמה למצב שיכול להיגרם היה ורצתה בכך חברת ביטוח זו או אחרת.

קל להתייאש בשלב כזה ולהתפשר על הפיצויים המירביים, לטובת הסדר נמוך באופן ניכר, העיקר לא להמשיך בהליך בירוקרטי שמהווה מעמסה נפשית על כולם. חשוב לציין שאין שום סיבה לומר נואש. גם לאחר שחברת הביטוח דחתה תביעת ביטוח סיעודי אצל קשישים, אין זה הסוף ותמיד יש מה לעשות.

 

תביעות ביטוח סיעודי אצל קשישים: הכירו את המומחים שיסייעו לכם בהליך החשוב הזה

כאמור, העבודה אל מול חברות הביטוח עשויה להתגלות כמורכבת. מורכבת מידי עבור רבים מאיתנו. משמע, עורך דין מומחה הינו המפתח בעניין מורכב שכזה.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' הוא הכתובת האידיאלית בעבורכם, אם אתם עומדים בפני תביעות ביטוח סיעודי, ובפרט תביעת ביטוח סיעודי אצל קשישים. עורכי הדין במשרד שפרגר ושות' הם בעלי ניסיון רב בתחום תביעות הביטוח תוך שימוש במיטב הכלים המשפטיים שיסייעו לכם בהליך מול חברת הביטוח.

כיאה למשרד המתמחה בהגשת תביעות מול חברות ביטוח, תביעות נזיקין ותביעות רשלנות רפואית, עורכי הדין המרכיבים את המשרד כבר ערוכים ומוכנים להתמודדות מול גופים גדולים ומסועפים לרבות הביטוח הלאומי.

עורכי הדין במשרד ישמחו להקשיב לכם, ולטוות תכנית פעולה שתשוקף לכם, כמו גם סיכוייכם לקבלת פיצויים מירביים.

יש לציין כי בתיקים רבים מאד לאורך השנים, ובכללם אלו הנסובים סביב מבוטחים סיעודיים בני הגיל השלישי, אכן הושגה בסופו של דבר התוצאה הכה מיוחלת, והיא פיצויים מירביים.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!