תביעת ביטוח נכות מתאונה

תביעת ביטוח נכות מתאונה
תביעת ביטוח נכות מתאונה

במידה ואתם או האנשים היקרים לכם סובלים מנכות כתוצאה מתאונה ולאורך השנים שילמתם בעבור פוליסת ביטוח בתחום, ודאי תרצו לוודא כי אתם אכן מקבלים את שמגיע לכם. במידה וגיליתם כי מדובר במשימה סבוכה, דעו שיש מי שיילחם עבורכם.

נכות כתוצאה מתאונה הינה הסיוט הגדול ביותר של רבים מאיתנו, בכך אין ספק. מדובר בסיטואציה שאחריה כלום לא יהיה עוד אותו הדבר בחיינו,ובחייהם של האנשים המקיפים אותנו.

התפקוד שלנו יירד באופן ניכר, ניאלץ לעבור הליכים רפואיים ארוכים וכואבים, פוטנציאל ההשתכרות שלנו ירד ואולי אף ניאלץ לוותר על עבודתנו לחלוטין, יהיה עלינו להיכנס להוצאות כבודות לצורך קבלת הטיפול הרפואי הטוב והמתאים ביותר, וכמובן שגם שגרת החיים שלנו תשתנה. אם לא די בכך, בניגוד למחלה, הידיעה כי מקור הנכות הינו תאונה שאותה היה ניתן למנוע, רק מערימה קשיים נפשיים נוספים.

בעת חתימה על קשת של פוליסות ביטוח בתחום הבריאות, רבים מאיתנו טורחים -ובצדק, לכלול פוליסת ביטוח העוסקת בנכות כתוצאה מתאונה, פוליסות "ביטוח תאונות אישיות" וכיו"ב, מתוך הנחה שיש לדאוג לכל צרה שלא תבוא ולהיערך אליה בהתאם. מעל פני השטח, נראה כי בנוסף, מדובר באינטרס של חברות הביטוח אשר מתחלק לשלושה חלקי-יעילות מערכתית:

א. לסעף עניינים ותתי-עניינים באופן נוח, כזה שמאפשר להן כלים ואמצעים לסינון סיווגם של  הטריגרים להפעלת הפוליסות.
ב. הפעלה יותר מסודרת של כלים משפטיים אל מול המשוואה הברורה יותר אשר ניצבת מול עיניהם.
ג. סיבה נוספת לקיומן של פוליסות אלו הינה לייקר את סל השירותים ללקוח-הקצה.המבוטח.

עצם רכישת הפוליסה אין משמעו קבלת פיצויים גבוהים בבוא העת. ההיפך הוא הנכון. קרו מקרים רבים בהם דווקא כאשר הנורא מכל קרה והיו צורך וזכות למשוך את תגמולי הביטוח, דווקא אז חברות הביטוח הערימו קשיים. הווה אומר, חברות הביטוח עשו ועדיין עושות את כל שביכולתן על מנת לאתר אמתלה שתפטור אותן מן התשלום.

מה עושים במקרה של תביעת ביטוח נכות מתאונה?

כאשר מדובר בתביעת ביטוח נכות מתאונה, במקרים רבים סכומי-הפיצוי נוטים להיות גבוהים במיוחד ויהיה עליכם להיעזר בשירותיו של משרד עו"ד תביעות ביטוח טוב ומומלץ שנבחר בקפידה. עו"ד תביעות ביטוח בעל ניסיון רב בתחומו, הוא זה אשר בסופו של יום יעשה מעל ומעבר על מנת להבטיח לכם פיצויים מירביים, בדיוק בנקודה בה כל שקל הופך קריטי.

גם במקרים בהם הסיטואציה נראית חד משמעית ומובהקת, גם אם אתם חשים כי את המערכה הזו אתם לגמרי הולכים לצלוח בכוחות עצמכם, עדיין מומלץ מאוד לפנות למשרד עורכי-דין בתחום תביעות הביטוח.

במסגרת הגשת התביעה, הליך ביורוקרטי ולא קצר כלל, יהיה עליכם להוכיח מעבר לכל ספק כי המקרה הביטוחי אכן התרחש – וכי לשונה של פוליסת הביטוח משמעו כיסוי ביטוחי.
בדיוק בנקודה קריטית זו, אם עשויים לגלות כי חברות הביטוח מעניקות פרשנות משפטית אחרת מזו שלכם לכתוב בפוליסה, והתוצאה הבלתי נמנעת היא דחיית התביעה שלכם. דהיינו, הפסד של סכום כסף שלעיתים עשוי להיות גבוה.

בדיוק במקרים הללו, בהם אתם זקוקים לחברת הביטוח כפי שמעולם לא נזקקתם לשום אדם או גוף, עשויה חברת הביטוח להפנות לכם עורף. דווקא אז, כאשר הבריאות נפגעה באופן ניכר,כאשר האמצעים הולכים ומתמעטים, יהיה עליכם להתמודד עם טענות שווא של חברות הביטוח לפיהן אתם נמצאים לא זכאים, או זכאים חלקית למתן פיצוי או שיפוי. הווה אומר, תביעת ביטוח נכות מתאונה לא תשיג את התוצאה הרצויה אם לתמונה לא יכנס משרד חזק המתמחה בתביעות ביטוח.

במצב זה אל לכם לומר נואש. עו"ד תביעות ביטוח הוא האיש הנכון שיציל אתכם ויוכל לסייע לכם להשיג פיצויים מירביים.

עורכי הדין המומחים של משרד עורכי הדין שפרגר ושות' הם כאלה בדיוק. הודות לכישוריהם הרבים, הניסיון הרב שלהם, הבחירה המוקפדת בכל אחד ואחת מהם, וכמובן המלחמה העיקשת שלהם לטובת הלקוחות, רבות מאד מהתביעות מול חברות הביטוח מסתיימות בפיצויים מירביים.

אל תוותרו על פיצויים מירביים 

בעבור משרד עורכי הדין שפרגר ושות', הסיוע ללקוחות בדיוק בנקודה קריטית שכזו הינו עניין שבשגרה וכלל ההליך מנוהל במורה מסודרת וממופה ע"י צוות המשרד.

ראשית, אנו ניפגש איתכם, נקשיב לפרטי המקרה, נכוון אתכם בצורה המקצועית ביותר והנכונה ביותר וננגיש לכם את התהליך.

אנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך, במקצועיות רבה וכמובן, נמשיך איתכם עד הישורת האחרונה, החל בניירת, דרך הדיונים הנדרשים בבית המשפט וכלה בפעולות הכל-כך קריטיות להצלחתו של תיק –  כך שבסופו של דבר, תוכלו ליהנות מהשקט-הנפשי לו אתם כל כך ראויים בקרות מקרה לא עלינו.

נכון, לצערנו הרב, עו"ד תביעות ביטוח לא יוכל לשנות את מצבכם הרפואי במידה וחוויתם נכות כתוצאה מתאונה. עם זאת, נעשה מעל ומעבר ונילחם בכל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו, כדי שתוכלו ליהנות מכל הזכויות הקבועות לכם בחוק ומעוגנות בפוליסה או הפוליסות , כיוון שהמומחיות שלנו מול גופים גדולים ומסועפים כמו חברות ביטוח לרבות הביטוח הלאומי מוכיחה את עצמה כבר שנים.

אולי יעניין אתכם גם: מידע בנושא פוליסת ביטוח תאונות אישיות ועורך דין נזיקין

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!