תביעת ביטוח בריאות

תביעת ביטוח בריאות
תביעת ביטוח בריאות

במידה והתגלו מחלוקות בינכם ובין חברת הביטוח על רקע תביעה בפוליסת ביטוח בריאות פרטי, הנה כמה פרטים חשובים

על פניו, המדינה מסבסדת חלק ניכר מתוך שירותי הבריאות הניתנים לאזרח, כמו אשפוזים, ניתוחים, שירותי בריאות קהילתיים בקופות החולים, אשר ממומנים על ידי משלם המיסים וקופת המדינה.

בפועל, המצב שונה למדי. אנשים אשר מעדיפים כיסוי ביטוחי אמיתי ולא כזה המבוסס על תקנון קופות החולים יגלו כי ביטוחי-הבריאות והסיעוד עשויים להתאים יותר ואף לתת תמורה טובה יותר; זמני ההמתנה למפגש עם רופאים מומחים מתקצרים, תרופות שאינן כלולות בסל התרופות הופכות לכאלה אשר בהישג יד, ישנה גישה לטובי המומחים, מתקבל כיסוי אמיתי בכל הנוגע להשתלות איברים – נושא רגיש במדינתנו אשר בשורה התחתונה מייצר תורי-ענק של ממתינים להשתלות; ניתן לקבל שירותי סיעוד – עניין קריטי במיוחד לאוכלוסייה בוגרת או כזו הסובלת מנכות, וזו רשימה חלקית בלבד.

אז בזמן שנהיר לכל כי אף אדם אינו בוחר להיות חולה, בקרות מקרה, אך טבעי שנרצה שתהיה לנו גישה לטיפול הרפואי הטוב ביותר.

על מנת שהטיפול במחלה, או הקטסטרופה בלשון העם, לא יפלו עלינו כרעם ביום בהיר, רבים וטובים מאיתנו משלמים באופן קבוע בעבור ביטוח בריאות פרטי שאינו במסגרת הביטוח ה"מושלם" של קופות-החולים, וזאת מתוך האמונה שהביטוח יעמוד לצידנו ברגע האמת, כאשר נזדקק לו.

עם זאת, רכישת הפוליסות אינה מהווה הבטחה שמימוש הפוליסה לביטוח הרפואי תהא מלאכה פשוטה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה תביעת ביטוח בריאות.

תביעות ביטוח בריאות: חשוב שתהיו מוכנים לכל תרחיש

בזמן בו מתחיל להתגלגל תרחיש במסגרתו יש צורך בפניה לרופא מומחה – לשם תיאום ניתוח או הליך רפואי זה או אחר במרפאה פרטית; או למשל אם חלילה נזדקק לתרופה שאינה חלק מסל התרופות, אנו עשויים לגלות כי חרף התשלום עבור הפוליסה או הפוליסות, חברת הביטוח לא תמהר לשפות או לפצות אותנו.

בעת בחירת חברת הביטוח, יספרו לכם בהרחבה על כל המחלות והמצבים הרפואיים אשר אותם הפוליסה מכסה, אולם אין זה אומר שבבוא-העת תקבלו כיסוי דה-פקטו. כאשר חושבים על זה, רובנו נתקלנו או שמענו על מקרים מורכבים בהם נדרש האזרח הקטן להתנהל מול חברות ביטוח , כאשר העיקרון המופעל הינו "המוציא מחברו עליו הראיה".

האינטרס הכלכלי שעומד מאחורי חברות ביטוח הוא פשוט למדי. השאיפה המובנית היא להגיע למצב בו המבוטחים משלמים סכום גבוה מכפי שחברת הביטוח תעניק בבוא העת. מסיבה זו ממש, חברות הביטוח אינן ששות לחלק סכומי כסף למבוטחים שלהן, וזה בלשון המעטה.

תהליך סטנדרטי של הגשת תביעת ביטוח בריאות, עשוי להתגלות כעניין סבוך למדי, קרי יהיה עליכם להתמודד עם ה"אותיות הקטנות" שלא ידעתם שמצפות לכם אי-שם מעבר לפינה, בפוליסה עליה חתמתם בטרם השינוי במצבכם הבריאותי.

יהיה עליכם להגיש בקשה בכתב לחברת הביטוח, למלא מסמכים המעידים על המקרה הרפואי המדובר, ולא פחות חשוב, יהיה עליכם להקפיד לעשות כן עד 3 שנים מרגע האירוע. לאחר מכן, יש להמתין בסבלנות עד שהחברה עוברת על כל פרטי המקרה, משווה את הפוליסה שנחתמה למקרה הרפואי דנן, וגם אז, אין ערובה לכך שהתביעה תתקבל. ההיפך הוא הנכון. לעתים תגמולי הביטוח המתקבלים קטנים משמעותית מהסכום שהתובע קיווה לקבל, ולעתים הם שנויים במחלוקת ומצריכים בירור מעמיק יותר.

במקרים כאלה בדיוק, תביעות ביטוח בריאות אשר מנוהלות באמצעות עו"ד לתביעות ביטוח הינן כלי בעל משמעות רבה מאד. משמע, גם נוכח תחושת האין-אונים בקרות מקרה לא עלינו, תוכלו בהחלט לפנות לעורך דין לתביעות ביטוח, שיסייע לכם לוודא כי תקבלו פיצוי או שיפוי מקסימליים.

מטבע הדברים, לא כל עורכי הדין באשר הם מסוגלים להעניק לכם את הליווי המשפטי הנכון והאפקטיבי ביותר.

בשפרגר ושות' – משרד עורכי דין לתביעות נזיקין ותביעות ביטוח, דווקא תוכלו למצוא את מבוקשכם, דהיינו עורכי- דין מנוסים ומיומנים בתביעות ביטוח שיידעו בדיוק כיצד לסייע לכם על הצד הטוב ביותר.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' מנוסה ומיומן בתביעות מול הביטוח הלאומי וגופים נוספים מטעם המדינה, בדיני נזיקין, רשלנות רפואית, וכן בהליכים משפטיים כנגד חברות הביטוח השונות.

עורך דין לתביעות ביטוח יבנה בעבורכם את התיק, ויחל בהליך תקין ומסודר של תביעת ביטוח בריאות. כמובן, לאורך כל הדרך נעניק לכם את הטיפול המסור ביותר, הקשוב ביותר והמקצועי ביותר.

תביעות ביטוח בריאות רבות עברו דרך משרדנו, ובין השאר אנו חתומים על הצלחות רבות של מבוטחים אשר זכו בתביעות הביטוח ואכן קיבלו פיצויים מירביים בתביעות-הביטוח שלהם.
אנו זמינים עבורכם לכל שאלה או תהייה בנושא. ושרק נהיה בריאים!

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!