תביעות ביטוח סיעודי פרטי

תביעות ביטוח סיעודי פרטי
תביעות ביטוח סיעודי פרטי

עורך דין נזיקין בצפון

בימינו אנו, אנשים רבים – ובמגוון גילאים יש לציין , בוחרים לבטח את עצמם בביטוח סיעודי פרטי, מעין נדבך פרטי שבא כתוספת על אופיו התקנוני של "סל השירות הסיעודי" הניתן ע"י קופות החולים.

וזאת כמובן תוך הרצון בידיעה כי "יש כיסוי גם למצב זה בקרות מקרה ביטוחי".

ביטוח סיעוד פרטי מעניק זכויות ופיצויים בהתאם לפוליסה אשר רכשו המבוטחים, אנחנו במשרד עורכי-הדין שפרגר ושות' רוצים להביא לידיעתכם מספר עובדות חשובות בכל הנוגע לביטוח סיעודי
כמו גם בנוגע לתביעת הביטוח במידת הצורך.

מה חשוב לדעת על ביטוח סיעודי פרטי?

בגדול, ביטוח סיעודי הוא כזה שידרוש מכם תשלום פרמייה חודשית , בכדי שאם יום אחד תהפכו לסיעודיים באיזושהי רמה , יועבר אליכם סכום פיצוי ברמה החודשית כמו גם זכויות נוספות אחרות.

במידה ומצבו הרפואי של מבוטח או מבוטחת הופך ירוד בעקבות תאונה ו/או בעיה רפואית כזו או אחרת, אשר בעטיים הוא או היא אינם מסוגלים לבצע בכוחות עצמם 2 או 3 פעולות מתוך 6 הפעולות המכונות בעגה המקצועית ADL – Activities of Daily Living:

  • לקום ולשכב
  • להתרחץ
  • להתלבש ולהתפשט
  • לאכול ולשתות
  • לשלוט על הסוגרים
  • ניידות

לתוך המשוואה הנ"ל מתווסף בדרך כלל גם מצב רפואי-נפשי נוסף המכונה "תשישות נפש" וגם הוא עשוי להוות גורם נוסף אשר עשוי להפוך פוליסת ביטוח סיעוד פרטית לברת-תביעה.

יחד עם זאת, וברמת מספר הפעולות אותן אינו יכול אדם לבצע , חשוב לציין כי תנאי הפוליסות לרוב משתנים בין חברות הביטוח השונות.

עניין נוסף אשר ניתן ללמוד ממספר התביעות הגבוה בו היה משרדנו מעורב תוך השגת פיצויים מירביים, הוא כי דווקא בפוליסות ביטוח סיעודיות ישנן הרבה התניות ותחומים אפורים
אשר לצערנו מאפשרים לחברות הביטוח להתנער מתשלום פיצויים.

אם אתם או יקיריכם חוויתם הידרדרות רפואית אשר הובילה או אשר מובילה למצב סיעודי , ובחברת הביטוח קיבלתם כתף קרה , דעו כיחשוב לפנות למשרד עורכי-דין אשר מיומן בתביעות ביטוח.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' מתמחה בתביעות ביטוח סיעודי , כמו גם בתביעות אל מול הביטוח הלאומי ותביעות נזיקין ארוכות ומסועפות.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!