אובדן כושר עבודה היי טק

אובדן כושר עבודה היי טק
אובדן כושר עבודה היי טק

אובדן כושר עבודה היי טק – הדברים שחשוב לדעת.

בקרב רבים וטובים, עבודה בהיי טק נחשבת לפסגת החלום הישראלי. באותה נשימה, אם חלילה איבדתם אתם עצמכם את כושר העבודה שלכם ואתם מצויים בתביעת אובדן כושר עבודה, כדאי שתכירו את האתגרים שבדרך.

ענף ההיי-טק נחשב לאחת מגולות הכותרת של המשק הישראלי לדורותיו, ובצדק. פוטנציאל ההשתכרות גבוה, התוצרים שמייצאת מדינת ישראל הינם בעל שמות עולמיים,  התחום עצמו דינמי, חדיש ומתחדש, ונחשב ללא פחות מהתגשמות החלום הישראלי. עם זאת, עובדי-הייטק  אשר חלו או נפצעו במהלך הקריירה שלהם וכעת מעוניינים לקבל את התגמול המגיע להם מחברת הביטוח ששילמו לה במשך שנים קודם לכן, עשויים להיתקל בבעיה: לא כולם מודעים, או ליתר דיוק, לא כולם רוצים להיות מודעים לסכנות האורבות אפילו בעבודה לא פיזית לכאורה כמו היי טק.

כלומר, העבודה בהיי טק לרוב  אינה עבודה פיזית במובן הפשוט של המילה, אלא עבודה אשר מתקיימת בישיבה מול מחשב במשרד ממוזג. יש שמזלזלים באותן בעיות פיזיות שנגרמות עקב ישיבה ממושכת מול המחשב, ולא מבינים שגם כשזה טיב העבודה, אפשר לאבד את היכולת לעסוק בה. לפיכך, חברות ביטוח עשויות לטעון כי גם פציעה או פגיעה לא יעצרו את העובד מלהמשיך לעסוק בתחום, מה שלא נכון בשטח.

המינוח "אובדן כושר עבודה היי טק" עשוי לעורר תמיהה לרגע קט. אחרי הכל, הענף מושך צעירים רבים ומזוהה עם צעירים, אבל בשטח זה איננו המצב. ישנם מספיק צעירים המוצאים את עצמם מאבדים את יכולת ההשתכרות שלהם ממגוון סיבות, ובראשן, כאמור, בעיות פיזיות המזוהות עם טיב העבודה בענף.

מתוך הנחה שהמצב יכול לקרות ביום מן הימים, רבים מאותם היי טקיסטים מקדימים תרופה למכה ודואגים לכסות את עניין אובדן כושר העבודה בענף ה-הייטק, מתוך הנחה שביום מן הימים הדבר יעזור להם. עם זאת, ברגע האמת, זה לא פשוט כמו שזה נראה.

חשוב לציין כי אובדן כושר עבודה הייטק מכסה מצבים פיזיים שהם לא בהכרח הכי אינטואיטיביים לנו. כלומר, גם פגיעה שנראית מינורית יחסית, בידיים למשל, יכולה להשבית את העובד לחלוטין, שכן העבודה נעשית רובה ככולה מול מחשב, ויש צורך להקליד במשך שעות ארוכות מדי יום. גם פגיעות בגב, שנגרמות עקב ישיבה ממושכת מדי יום ביומו, יכולות להשבית את העובד לחלוטין. במצבים כאלה, חברת הביטוח לא תראה עין בעין כמו המבוטח, וזאת בלשון המעטה. מסיבה זו ממש, גם מבוטחים ששילמו לחברת הביטוח במשך שנים רבות, עשויים לזכות לסירוב.

הפתרון המתבקש במצבים של תביעת אובדן כושר עבודה היי טק הוא לפנות לעורך דין, אשר ייצג את המבוטח ואת האינטרסים שלו מול חברת הביטוח. כפי שניתן להבין, פעמים רבות מדובר בהתפלפלות משפטית, כזו שאדם ללא ידע בתחום פשוט לא יידע איך להתמודד איתה, ולכן יש להיעזר באיש מקצוע שיידע כיצד להילחם בצורה החכמה והיעילה ביותר.

אובדן כושר עבודה הייטק – כך תקבלו סיוע מלא!

בקרות מקרה ביטוחי – לא עלינו , ובמיוחד בצל קשיים לממש את פוליסת הביטוח אשר במקרים רבים רכש עבורכם מקום העבודה, חשוב שיילווה אתכם משרד עו"ד המתמחה בתביעות מסוג זה.
אנחנו – במשרד שפרגר ושות' – עו"ד לתביעות נזיקין ותביעות ביטוח נדאג למצות את זכויותיכם על הצד הטוב ביותר, כאשר לצידנו נסיון רב אשר כולל בין ביתר היסטוריה ענפה של הוצאת פיצויים מירביים מחברות הביטוח השונות, לרבות מהמוסד לביטוח הלאומי.

נשמח לסייע בכל דבר ולעבוד ימים כלילות ע"מ שתקבלו את שמגיע לכם , ועל-מנת שאיש לא יגרום לכם ללכת לאיבוד במבוך של אותיות קטנות ואפורות. פנו אלינו לייעוץ עוד היום.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!