תביעת ביטוח מנהלים

תביעת ביטוח מנהלים
תביעת ביטוח מנהלים

תביעות ביטוח – תביעת ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים אמנם אינו נחלתו או נחלתה של כל אחד או אחת מאיתנו , אך איך אנחנו תמיד אומרים במשרד: "תמיד טוב לשאוף להישיגים מקסימליים!" – גם לגבי ביטוח מנהלים , נכון הדבר.

ובבוא העת, עם הכנסכם לתפקיד ניהולי חדש , בחלק מן המקרים יודיעו לכם המעסיקים והמעסיקות כי לאחר תקופה מסוימת של העסקה (ולעיתים: ישר עם הכניסה לתפקיד) ,  תירכש עבורכם פוליסת ביטוח מנהלים.

פוליסה זו, מטרתה לכסות אתכם בתתי-כיסויים ביטוחיים אשר נכונים לדרגים ניהוליים ויש בפוליסות אלו עניין רב למועסקים. ר"ל , יש משהו מאוד יוקרתי בעצם הכיסוי של הפוליסה.

יחד עם זאת, גם כאן יש לזכור באופן המוחשי ביותר , כי מדובר בפוליסה אשר מעוגנת בסעיפים ותתי סעיפים אשר ביסודם דבר אחד:
-חברת הביטוח לא בהכרח תאפשר לכם להפעיל את פוליסת ביטוח המנהלים , גם כאשר תנאי-השטח ייצרו הבנה כי יש להפעילה.

מה הכי חשוב לדעת על תביעות ביטוח מנהלים?

במידה ונתקלתם בסיטואציה בה היה צורך להפעיל פוליסת ביטוח מנהלים , אך ההליך נתקע ו/או סורב אל מול חברת הביטוח , דעו לכם שאתם לא לבד!
מידי שנה מסורבים ישראלים רבים להפעלה של פוליסות מסוג זה, והכי חשוב לדעת שפניה למשרד עו"ד לנזיקין , אשר מתמחה בתביעות ביטוח בכלל , ובתביעות ביטוח מנהלים בפרט – היא היא הדבר הנכון לביצוע.

משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' יעניקו לכם טיפול אישי , מקצועי ומקיף. יוסברו לכם כלל זכויותיכם בפוליסה; נבין יחדיו מה לכאורה טוענת חברת הביטוח , היכן קיימים חורים בהגנה ,
היכן קיימות חצאי אמיתות בלשון עדינה, ויחד נתבע את חברת הביטוח כאשר הדבר היחידי אשר יעמוד לנגד עינינו יהיה:
ביצוע כל הליך משפטי בר קיימא אשר עשוי להעלות את סיכוייכם לקבל פיצוי או שיפוי על-פי תנאי הפוליסה ככתבה וכלשונה.

משרד עורכי-הדין שפרגר ושות' מתמחים מזה שנים רבות בכל הקשור לתביעות ביטוח מה שאומר על תביעת ביטוח מנהלים מהוות חלק משמעותי מ"הלחם והחמאה" שלנו.
למעשה, מרבית לקוחותנו בתחום תביעות הביטוח קיבלו עדיין מקבלים פיצויים מירביים בסופו של יום.

דעו כי חשוב לגשת להליך זה ללא חשש , ומוטב לבצעו בסיוע של משרד בעל וותק והתמחות בתחום תביעות הביטוח ותביעות הנזיקין – דבר בו אנו בשפרגר ושות' שולטים באורח יוצא דופן.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!