תביעת תאונת דרכים קשה

תביעת תאונת דרכים קשה – המדריך השלם

כאשר אנו שומעים על תאונות דרכים קשות , כאלו שהותירו את המעורבים בהן פצועים וחבולים בגוף ובנפש, אנו מקווים עבורם כי לכל הפחות הם מקבלים את הפיצויים המגיעים להם, וכי הם ממצים כל זכות אפשרית אשר עשויה במידה זו או אחרת

לסייע להם לצלוח את היומיום החדש. מוצרים ביטוחיים מטבעם, נוטים להיות כאלה המכילים אותיות קטנות אשר מכניסות את המבוטחים – גם ברגעיהם הקשים ביותר , אל מערכה שצבועה בגוונים של אפור, מערכה בה לא תמיד קל לנווט ללא ידע מקצועי מתאים.

חשוב לציין בראש הדברים כי מאמר זה – כמו רוב המאמרים באתרנו,  הינו כללי , ולכן הוא מכיל מידע כללי אשר אין לראות כ"הלכה למעשה" בכל מצב, היות וכל מקרה נבחן לגופו. הדבר החשוב ביותר שיש להסיק ממאמר זה הינו שמומלץ מאוד – בקרות מקרה ביטוחי , להיוועץ מיד בעורך דין נזיקין , ומומלץ שיהיה כזה אשר לו או לה ניסיון ארוך שנים בתחום הנזיקין.

 

בכל הנוגע לתביעת תאונת דרכים קשה והצורך בעורך דין לנזקי גוף, הכנו עבורכם צ'ק ליסט של עניינים חשובים לדבר התביעה שלכם:

  • הבריאות שלכם היא הדבר החשוב ביותר בכל העניין, לכן ודאו קבלת טיפול רפואי ללא דיחוי ושימרו את כלל הדוקומנטים שנמסרו במהלך קבלת הטיפול הרפואי – קבלו טיפול רפואי נכון , כל מקרה לגופו
  • תמיד וודאו כי ברשותכם פרטים של הפוגע: רשיון נהיגה, רשיון רכב, פוליסת ביטוח חובה , פוליסת ביטוח צד ג' או מקיף
  • תמיד וודאו כי ברשתוכם כלל התמונות ו/או סרטוני הוידאו מזירת התאונה, לרבות צילום של נזקי גוף
  • תמיד וודאו כי שמרתם את כלל הקבלות והמסמכים הקשורים בהוצאות נוכח הפגיעה בכם
  • אין לשתף פעולה עם חב' הביטוח של הצד השני – בכל שאלה , ניתן להיוועץ במשרדנו
  • אסור לחכות עם דברים. זכרו כי ישנה התיישנות של 7 שנים בעינייניכם

 

תביעות תאונות דרכים קשות, עורך דין לנזקי גוף והמסקנה העיקרית:

אחד הדברים העיקריים אשר מומלץ "לקחת" ממאמר זה נעוץ בעובדה כי ברוב המכריע של המקרים, יהיה קשר די ישיר בין מספר הטיפולים הרפואיים שעברתם ומידת הרלוונטיות שלהם למקריכם, כמו גם סיכומי הדיווחים של הגורמים הרפואיים השונים שעברתם בדרך הכל-כך לא פשוטה שנכפתה עליכם. – לבין גובה הפיצויים אשר ייקבע בסופו של יום.

ניתן לסכם ולומר כי אם חלילה קרה לכם או ליקירכם מקרה ביטוחי כמתואר לעיל, דעו כי ברשותנו מידע רב אשר יסייע לכם בהוצאת פיצויים מירביים מחברת הביטוח. חשוב מאוד לפנות אלינו בזמן ולוודא כי אתם נוקטים בפעולות המוזכרות לעיל.

למשרד עורכי-הדין שפרגר ושות' נסיון עשיר בכל תחום הנזיקין ועורכי הדין במשרד משמשים כ"עורך דין לנזקי גוף" באחוז גבוה של תביעות הנזיקין בהן ייצג משרדנו, הפיצויים היו מאוד גבוהים והנ"ל הינו תולדה של ידע ונסיון אשר נצברו לאורך שנים עם ההתמחות בתחום הנזיקין. תביעות ביטוח – ודאי וודאי שלאחר תאונת דרכים קשה – אינן דבר שמומלץ לנהל לבד וללא סיוע משפטי.

בכל שאלה או צורך בייעוץ, אנא פנו אלינו.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!