תביעות אובדן כושר עבודה

תביעות אובדן כושר עבודה: מה כדאי לדעת ואיך לעשות זאת נכון

אובדן כושר עבודה נשמע כמו סיטואציה מלחיצה, יחד עם זאת, בקרות מקרה ביטוחי, מומלץ לדאוג שזכויותיכם ימוצו עד תום. לצורך כך, אתם צריכים עורך דין מבריק לתביעות ביטוח שיעניק לכם גב איתן ועזרה מקצועית.

תביעות אובדן כושר עבודה אינן עניין שיש להקל בו ראש. הסכומים אשר מונחים על הכף נוטים להיות גבוהים, שכן התובעים והתובעות שאיבדו את כושר ההשתכרות שלהם מפסידים סכומי-כסף משמעותיים ביותר, גם בהווה וגם בעתיד לבוא. כלומר, ההפסדים במקרים מסוג זה הינם קשים מנשוא.

כפי שניתן לשער, תביעות אובדן כושר עבודה מצריכות רמת מיומנות גבוהה מצד כל הנוגעים בדבר. אם איבדתם את כושר העבודה שלכם וחשוב לכם לקבל עזרה כלכלית שתבטיח את המשך קיומכם בכבוד, אתם צריכים לדעת שאתם עומדים בפני דרך לא קצרה, אולם אם תשלימו אותה על הצד הטוב ביותר, הדבר ישתלם לכם ולבני משפחותיכם.

תביעות אובדן כושר עבודה – אז איך זה קורה בפועל?

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא למעשה פוליסה נפוצה עד מאוד, ולרוב משמשת בת-לוויה לביטוחי חיים והן לפנסיות שונות.

חשוב כבר עכשיו לציין, שגם אם הייתה לכם פוליסה כזו מבעוד מועד, אין זה אומר שתזכו בתביעה באופן אוטומטי. במידה והייתם מבוטחים מפני אובדן כושר עבודה, יהיה עליכם תחילה להגיש תביעה לאובדן כושר עבודה לסוכנות הביטוח לה אתם שייכים, לרוב באמצעות המחשב, או באמצעים אחרים. מכאן, יהיה עליכם להוכיח את טענותיכם באמצעות מסמכים, וכמה שיותר מהם. מסמכים רפואיים, חוות דעת חתומות על ידי רופאים, תוצאות של בדיקות רפואיות וכל מה שיכול לעזור לכם להוכיח שאכן זה המצב.

חשוב לציין שיהיו חברות ביטוח שידחו את התביעה שלכם, גם אם היא נראית לכם ודאית וחד משמעית.

יתכן וחברות הביטוח יטענו כי אתם לא עומדים בקריטריונים לאובדן כושר עבודה, וכי גם לאחר מחלתכם או פציעתכם אתם עדיין כשירים להיות חלק משוק העבודה.

במקרה ומדובר במחלה, יהיו חברות ביטוח שיטענו כי לא ביצעתם גילוי נאות על מצבכם הבריאותי באופן מלא, ומכאן החברות יכולות לטעון שלפיכך ההסכם ביניכם אינו תקף.

יתכן וחברת הביטוח תטען שהפגיעה ממנה אתם סובלים נובעת מתוך שכרות, למשל, ומכאן החוזה שנחתם ביניכם אינו תקף.

בכל מקרה, אתם צריכים להיות מוכנים לכל השאלות הקשות הללו, ולדעת שהדרך לא בהכרח תהיה חלקה. למעשה, התביעה שלכם עשויה להידחות כליל, ומנימוקים שאתם לא תסכימו איתם כלל.

אז מה עושים במצב של תביעות אובדן כושר עבודה?

חשוב לציין שעומדת לזכותכם היכולת לערער, במידה וכבר התחלתם את התהליך ו"זכיתם" לסירוב. עורך דין מיומן ישמח להעניק לכם שירות ייעוץ וליווי בתיק , תוך התכווננות להשגת פיצויים מירביים בתיקכם.

פנו אלינו עוד היום לייעוץ.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!