תביעת ביטוח סיעודי

בעבור בני הגיל השלישי כמו גם כאלו הסובלים מנכות משמעותית וקבועה, עזרה סיעודית היא כמו אוויר לנשימה. לעיתים, הדרך לקבלת זכויותיכם מעט ארוכה, אך היא שווה כל רגע כאשר מדובר בכסף שמגיע לכם.

תביעת ביטוח סיעודי היא עניין לא פחות מהכרחי בעבור רבים מאיתנו, ולא פחות חשוב מכך, בעבור בני משפחותינו ויקירינו. ביטוח סיעודי הוא עניין נחוץ כמעט לכל אזרח בגיר היות וההיסטוריה עושה את שלה ומוכיחה כי גם אנשים צעירים עשויים להגיע – לא עלינו , למצב סיעודי, קרי, מספיק לטייל פעם אחת במסדרונות בית לווינשטיין בכדי להבין את היקף המכה, כמו גם את היקף הצורך הביטוחי.

מסיבה זו בדיוק, בוחרים רבים מאיתנו להיערך מראש ולהוסיף בעבורנו כמו גם בעבור משפחתנו פוליסות פרטיות המבטחות במקרה של צורך בעזרה סיעודית זו או אחרת.

תביעת ביטוח סיעודי: כיצד יש לעשות זאת?

גם כאשר לכם אין ספק שיקיריכם הגיעו למצב סיעודי ולכן זכאים לפיצויים מירביים , אין הדבר אומר כי באופן אוטומטי אותם כספים יתקבלו.

חברות הביטוח מהוות גופים כלכליים בסופו של יום. וכן, זה נכון שחלקן אכן נותנות שירות לקוחות טוב ואף משקיעות משאבים רבים בשיווק ופרסום , יחד עם זאת המודלים הכלכליים של גופים כאלה בדרך-כלל שואפים לכיוון התעצמות כלכלית. כזו שעוברת בין -היתר , דרך כיסם של המבוטחים.

-בכל הקשור לתביעות ביטוח סיעודי, מתי נקבע באופן חד משמעי כי המבוטח אכן הגיע למצב סיעודי?

-האם הוא עומד בכל הקריטריונים שנקבעו לו בפוליסת הביטוח?

-האם ישנם סעיפים בפוליסה שאותם ניתן לקרוא בדרך אחרת?

אלו הן שאלות רבות שתידרשו לענות עליהן, ואם אין בידיכם ידע משפטי, סביר להניח שהדבר לא יהיה קל בעבורכם. על מנת לצלוח את השאלות הקשות הללו על הצד הטוב ביותר, עליכם להיעזר בשירותיו של עו"ד המתמחה בתביעות ביטוח. כמי שמצויים בהליך של תביעת ביטוח סיעודי בעבור בן משפחה, סביר להניח ששמעתם את המונח ADL. מדובר בפעילויות בסיסיות, שאותן אדם בריא מסוגל לעשות אך אדם סיעודי מתקשה בהן או לא מסוגל לבצע אותן כלל , או את חלקן. בפוליסה שלכם נקבע כמה מהן צריכות להיות בלתי אפשריות כדי לקבל את תגמולי הביטוח. כפי שאתם יכולים לשער, המצב הזה פתוח לפרשנות, כאשר מסתכלים עליו מזוויות שונות, וישנן דרגות שונות של יכולת ביצוע כל משימה.

כמו כן, המילה "אכשרה" עשויה להיות משמעותית. זוהי התקופה בה המבוטח משלם על פוליסת הביטוח, אך בתקופה המוגדרת "אכשרה" לא ניתן למעשה להגיש תביעות ביטוח. סעיף זה כמו סעיפים נוספים המצויים בגוף הפוליסות עשויים לעיתים להקשות על הליך הפכלת הפוליסה וקבלת הפיצוי.

על כל פנים, דבר אחד צריך להיאמר: תביעת ביטוח באשר היא מהווה מלאכה מורכבת למדי בעבור מי שאינו מתמצא בחוק היבש. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתביעת ביטוח סיעודי, אשר מצריכה מומחיות, שעות רבות של קריאה וכתיבה של מכתבים משפטיים, הליכים כאלה ואחרים, וריבוי מקרים בהם טיפל או טיפלה העו"ד בשביל לדעת כי בחרתם באיש או באשת המקצוע הנכונים.

ישנם כאלו המנסים להיענות לאתגר המשפטי לבדם, אך אז מגלים כי הקדישו זמן ומאמצים רבים לחינם, שכן התביעה שלהם נדחית מסיבות שונות, על ידי חברת הביטוח. במצבים כאלו, יש כאלו שעשויים לוותר, אפילו כאשר מדובר במאות אלפי שקלים ויותר המונחים על הכף.מנגד,נמצאים אלו שיודעים כי אל להם לוותר. רובו המכריע של אותם מבוטחי-ביטוח מאוכזבים נעזרים בשירותם של עורכי-דין לתביעות ביטוח.

הדרך שלכם לקבלת פיצויים מירביים מתחילה עם עו"ד תביעות ביטוח

השאיפה של כל מבוטח, ובפרט במקרים סיעודיים, היא להגיע לפיצויים מירביים בכדי להקל על חיי הסובייקט כמו גם על חייהם של הסובבים אותו או אותה. קרי, להתחיל לבד בהליך משפטי מול חברת הביטוח – הליך אשר את תוצאותיו הסופיות אין באפשרותנו לחזות , נשמע כמעט מיותר, שלא לומר מייגע ומייבש כלכלית ונפשית שלא לצורך.

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' מתמחה במקרים כאלה בדיוק: הגשת תביעות ביטוח מורכבות ומסועפות, לרבות תביעות ביטוח סיעודי, תביעות של המוסד לביטוח לאומי , תביעות נגד משרד הביטחון, תביעות נזיקין , וכן תביעות רשלנות רפואית. הצורך הקיומי של עו"ד תביעות ביטוח שמהווים חלק מן המשרד הוא להכיר את החוק מכל הכיוונים, ולדעת כיצד ניתן לעשות בו שימוש למען הלקוחות. בסופו של דבר, רבים מאד מן התיקים המונחים על שולחנם של עורכי-הדין במשרד , נוחלים הצלחה ומשמע עניין זה הינו השגת פיצויים מירביים.

אנו מאחלים לכלל לקוחותינו בריאות ואריכות ימים ואנו נמצאים כאן לכל שאלה או עניין.

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!