תביעת ביטוח מחלות קשות

תביעת ביטוח מחלות קשות
תביעת ביטוח מחלות קשות

תביעת ביטוח מחלות קשות יכולה להוות הליך הכרחי אשר בסופו מעט נחמה לחולה ולבני משפחתו. זה מה שעליכם לדעת אם שורות אלו רלוונטיות עבורכם או עבור יקיריכם.

מחלות קשות נשמעות כמו הפחד של רובנו. מלבד המחשבה על כאבים או סימפטומים, אנשים אשר לא עלינו לוקים במחלות קשות חווים פגיעה קשה  בשגרת החיים; הבריאות הנפשית שלהם עוברת אתגרים, ובאופן כללי המרקם המשפחתי, כמו גם השיח בבית משתנים כמעט תמיד באופן הנראה לעין. ואם לא די בכך, בפתח ניצבים גם לא מעט אתגרים כלכליים , שכן טיפולים רבים לאותן מחלות מסתכמים בעלויות אסטרונומיות.

לצד הטיפולים, המעקב הרפואי והדאגה המתמדת, ישנו עוד גורם שיכול להסב מעט נחמה לחולים במחלות קשות: סכום כסף המתקבל מחברת הביטוח במסגרת ביטוחי-הבריאות על סוגיהם, שנועד לתת גב כלכלי בעידן של חוסר ודאות, הוצאות רפואיות כבדות, ואובדן הכנסה לחולה ולבני המשפחה.

אז מה זה בעצם אומר בעצם?

תביעות ביטוח מחלות קשות, כשמן כן הן. והן מתארות הליך המתקיים מול חברות הביטוח, ובסיומו – חשוב שתקבלו פיצויים מירביים תוך שחברת הביטוח מכבדת את המעוגן בפוליסה.
השאיפה המובנת היא להגיע למצב של פיצויים מירביים, כלומר לקבל את מלוא הסכום שהוגדר, ולא להגיע לפשרה במהלכה אתם עלולים לאבד עשרות אחוזים מאותו סכום גולמי.

מטבע הדברים וכיאה לחברה שמטרתה העיקרית הינה להרוויח כסף, חברת הביטוח מרוויחה כאשר המבוטח משלם סכום חודש בחודשו, ובסופו של דבר לא מפעיל את הפוליסה. עם הפעלת הפוליסה, האינטרס של חברות הביטוח הוא לתת את המינימום הנדרש, וכאן בדיוק עלולות להיווצר מחלוקות בין חברת הביטוח ובין המבוטחים והמבוטחות, כאשר שני הצדדים אינם תמימי-דעים יש ללכת על תביעת ביטוח מחלות קשות בליווי עו"ד אשר מתמחים בתביעות ביטוח.

פוליסת ביטוח-הבריאות "מחלות קשות" הינה פוליסה פופולרית למדי, אך כאמור , קבלת פיצוי או שיפוי מירביים בקרות מקרה ביטוחי,אינם מהווים ערובה.
ברגע האמת – כפי שניתן לשער, חברות הביטוח עשויות לחפש אמתלות כדי להתנער מן המבוטח, ובכך להימנע מתשלום או לנסות לצמצמו. המבוטחים נדרשים לעמוד בתנאי סף מסוימים בעת התביעה, והעמידה באותם תנאים מתגלה לעתים קרובות כאתגר ברמה המשפטית , כמו גם ברמת-ההתמודדות האישית.

במקרים של התקפי לב למשל, ישנם מושגים רפואיים מורכבים הנשלפים תחת כל עץ רענן, זאת על מנת להוכיח לכאורה כי האפיזודה הרפואית עברה כלא הייתה, דהיינו חברת הביטוח אינה חייבת בתשלום.
בנוסף, עשויים לצוץ מקרים בהם המבוטח או המבוטחת לקו במחלה אשר הגדרתה לכאורה אינה מוכרת לגוף הביטוחי ו/או משלבת כמה סוגי-מחלות אשר חלקיק מהן אינו מכוסה ודי בחלק זה כדי לכאורה לתמוך בהחלטת הגוף הביטוחי לסרב לשלם למבוטחים.

בעת תביעת ביטוח מחלות קשות, תיקם הרפואי של המבוטחים נסרק לעומק, וכל זאת במטרה אחת מצד חברת הביטוח: למצוא "פתרון", אם תרצו, לשאלה כיצד ניתן להתנער ולגלגל אחריות. בכל אופן, התיק הרפואי עובר ידיים רבות, לא רק מן המישור הרפואי כי אם גם מן המישור המשפטי, ויש לדעת כיצד לנהוג בנדון.

תביעות ביטוח מחלות קשות עומדות על הפרק? חזקה עליכם לדאוג לייצוג הולם

משרד עורכי הדין שפרגר ושות' מתמחה בתביעות נזיקין, אשר פעמים רבות מערבות מוסדות שונים שעלולים להערים קשיים דווקא ברגע האמת, כאשר הצורך הינו חיוני.
אנחנו – עורכי-הדין של "שפרגר ושות'" עושים כבר שנים ונמשיך לעשות מעל ומעבר כדי לתת למיוצגים שלנו פיצויים מירביים.

רבים וטובים מתחילים תהליכי תביעות ביטוח בפוליסות מחלות קשות בעצמם, מתוך אמונה שהדבר יסתדר מאליו.פעמים רבות, הם מפסידים, תביעת הביטוח נדחית, והם עלולים לומר נואש. אין צורך להסתכל לתרחישים מסוג זה בעיניים ללא ליווי-מקצועי של עורכי-דין לתביעות ביטוח ותביעות נזיקין.

פעם אחר פעם ליווינו לקוחות שלנו ברגעים שכאלו, ועשינו את כל מה שיכולנו ובאמצעות כל הכלים המשפטיים העומדים לרשותנו, על מנת לייצג את אותם מבוטחים ומבוטחות נאמנה ולהשיג בעבורם פיצויים מירביים. אנו עושים כן בצורה המקצועית ביותר.

אנו מקפידים על כל שלב ושלב בתהליך, מהפגישה הראשונה ועד הדיון המשפטי האחרון, על מנת שתשיגו פיצויים מירביים , והכי חשוב – העיקר הבריאות!

 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!