תאונת עבודה מעסיק

תאונות עבודה מעסיק – רקע כללי

אין ספק כי "תאונת עבודה מעסיק" מהווה צירוף מילים שמטיל מורא בקרב מעסיקים רבים, במיוחד אלו אשר מעסיקים עובדים בתחומים אשר קשורים ברמת-סיכון גבוהה.
במקרה בו נפגעים מבוטחים במהלך עבודתם , ואינם מסוגלים עוד לבצע את אותה העבודה אשר לשמה נשכרו מלכתחילא, הם זכאים לתבוע את מעסיקם.
ובזמן שנהיר כי ישנם מעסיקים אשר מכוסים בהגנות ביטוחיות כאלה ואחרות, וישנם מעסיקים אשר לא משכילים להיות מוגנים בהגנות ביטוחיות , למוסד לביטוח לאומי תפקיד מרכזי בפרשיות מסוג זה ,
היות וקיים סעיף מתאים אשר נוגע לנפגעי עבודה וזכויותיהם.

תאונת עבודה מעסיק – מהי זכותם הבסיסית של נפגעי עבודה?

מבוטחים בביטוח נפגעי עבודה יכולים לתבוע פיצויים, ועל כן בא המוסד לביטוח לאומי ונותן הגדרות ל"מיהם מבוטחים בביטוח נפגעי עבודה". הסעיף הוא למעשה סעיף 75 לחוק הביטוח הלאומי.
ישנם מקרים נוספים עבורם מצא החוק פתרונות; כך למשל, חיילים או אנשי צבא בשירות קבע אשר נפגעו במהלך עבודתם (למשל: חייל בקבע שיושב בתוך עגורן ונפגע , או חיילת בקבע המשרתת בסביבה בעלת סיכון
פיזי גבוה ונפגעה כתוצאה משימוש במכונה/ציוד הנדסי). תביעות מסוג זה הזכו לשמות כגון:  "תביעה להכרה בפגיעה בעבודה לחיילים בשירות קבע" ,  "תביעה להכרה בליקוי רפואי או מחלת מקצוע לחיילים בשירות קבע" ,
"תביעה להכרה בפגיעה בעבודה לשוטרים ולסוהרים".

במידה וענייני התביעה שלכם נתקעו מסיבות כאלה ואחרות , חזקה עליכם שתבצעו סקר שוק אשר בסיומו מומלץ לבחור משרד עו"ד לטיפול בתביעה המורכבת.
משרד עורכי-הדין שפרגר מנוסה בתביעות מסוג זה לפנים ולחוץ, וישמח ללוות אתכם בכל שלב תוך שאתם מתנהלים אל מול תביעת תאונת עבודה – מעסיק.
צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם להגדיל משמעותית את סיכוייכם לקבלת פיצויים מירביים בתביעות של תאונות עבודה – מעסיק.