כיצד לבחור עורך דין
כיצד לבחור עורך דין

איך לבחור עורך דין נכות כללית

את הגוף הסטטוטורי הקרוי ביטוח לאומי, קשה עד בלתי אפשרי לנצח לבד. מה הכוונה לנצח? להשיג את התוצאה הדרושה לנו לקבלת מלוא התביעות שהגשנו לו בגין כל סיבה שהיא: נכות כללית, נכות מעבודה, החמרת מצב נכות, הגשת בקשה לקצבה נכות ועוד. עורך דין נכות כללית המתמחה בנושאים הללו הוא הכתובת עבור כל מי שקיימת לו זכאות אך הוא או מעדיף לוותר עליה או מנסה לעשות זאת לבדו. עורך דין נכות כללית יסייע לכל מי שזקוק לכך וכאשר בקשתכם מוגשת דרך עורך דין המגבה אתכם מבחינה משפטית ובקיא בכל רזי החוק על כל סעיפיו, סיכויי ההצלחה שלכם עולים

סובלים מנכות ועדיין לא קיבלתם קצבת נכות בגינה? פנו עכשיו לעורך דין נכות כללית להגשת בקשה לזכאות בהליך מזורז ויעיל

מהססים לגביי פנייה לעורך דין? חשוב להבין שכפי שאינכם מטפלים ברכבם ושולחים אותו למוסך וכמו שאתם נעזרים בכל בעל מקצוע אחר, כך גם כאן חובה להיעזר בבעל מקצוע רלוונטי שישפר רבות את סיכויי הצלחתכם למקסם את זכויותיכם. חשוב להבין שהמוסד לביטוח לאומי מטפל בכל אזרחי ישראל ללא יוצא מין הכלל והעומס מין הסתם רב על פקידי המערכת. תיקים לפעמים מנוהלים שנים רבות וללא תוצאות. בין אם הסיבה לכך היא מחסור בכוח אדם, טעות שלכם או של הפקיד המטפל או כל סיבה אחרת, כל מי שמיוצג על ידי עורך דין בתביעות מול הביטוח הלאומי זוכה למקדמה רצינית ומגדיל את סיכוייו לזכייה בתביעה, בזמן הקצר ביותר ובצורה אופטימלית.

מוזמנים לפגישת היכרות לא מחייבת עם עורך דין נכות כללי מקצועי

במהלך הפגישה תקבלו ייעוץ והדרכה ראשוניים ותוכלו להבין כיצד עובדים הדברים, תרכשו מידע שיסייע לכם בכל מקרה בהמשך הדרך בין אם תמשיכו עמנו או לא. במהלך הפגישה נסביר לכם מה דרוש מכם ובמידה ותרצו להמשיך בדרך, נגבש את תיק התביעה בצורה יסודית שלא משאירה מקום לספקות לגביי זכאותכם בצירוף כל המסמכים, האישורים והטפסים הרלוונטיים אותם נגיש עבורכם לפקיד הביטוח הלאומי הקשור למחלקה המטפלת בתיקכם.

אנו מטפלים בתביעות פיצויים לנפגעי תאונות עבודה ותביעות לנכות כללית, תביעות לקצבת ניידות וכל סוג תביעה לקצבה אחרת הקיימת בביטוח לאומי.

נשמח להיפגש עמכם ולסייע לכם במאבקכם להשגת מלוא הזכויות הכספיות והרפואיות השמורות לכם בחוק. אנו מסייעים לכל מי שסובל ממצב בריאותי הפוגע ביכולת ההשתכרות שלו ובתפקוד היום יומי. נגיש את התביעה בענייניכם ונסייע לכם לזכות באחוזי הנכות הגבוהים ביותר האפשריים ובקביעת דרגת אי כשירות מקסימלית בהתאם למצבכם הרפואי הנוכחי. בנוסף אנו מטפלים בתביעות להגדלת קצבת הנכות בשל החמרת מצב הנכות הכללי ועוד.

מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים עכשיו ונשמח לחזור אליכם בהקדם. להתראות ובהצלחה!

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!