רשלנות רפואית בלידה
רשלנות רפואית בלידה

האם ילדכם נפגע עקב רשלנות רפואית בלידה?

רשלנות רפואית בלידה
רשלנות רפואית בלידה

רשלנות רפואית בלידה

תהליך הלידה הטבעי הופך לעתים לפרוצדורה רפואית מורכבת.
בלידות בסיכון, לדוגמה, עובר שהפסיק לנשום מועבר באופן מידי למחלקה טיפולית בה יוכלו להציל את חייו. מצוקה עוברית עשויה להשפיע לא רק על עתידו הרפואי של העובר אלא גם על המשפחה עצמה.
לכן, עורכי דין המתמחים בתחום הנזיקין מסייעים בהגשת תביעות רשלנות רפואית בלידה כנגד הצוות הרפואי שקבל החלטות שגויות או לא העריך נכון את מצבו של העובר וגרם לו לנזק בלתי הפיך.

תוצאות רשלנות – פיגור בשל מחסור בחמצן למוח

המוח האנושי תלוי לאורך כל שעות היממה בכמות החמצן המגיעה אליו. כאשר העובר נמצא בבטן אמו הוא אינו מתחיל תהליך נשימה רגיל, אך מרגע שיצא מהרחם עליו להתחיל לנשום בכוחות עצמו.
מרביתנו מכירים את הבכי הראשון של העובר היוצא מהרחם אך מה אם הנשימות הראשונות נפגעות עקב תהליך לידה ארוך מדי בו העובר נותק ולא הגיע חמצן למוחו?
הילד עשוי ללקות במגוון תחלואים פיזיים כגון שיתוק מוחין, פיגור עיוורון וליקויים אחרים שישפיעו עליו ועל משפחתו לאורך כל חייו.

כיצד ניתן לקבוע כי אכן היה ניתן למנוע את הפגיעה?

נזקים במהלך רשלנות רפואית בלידה עשויים להיות קשים להוכחה. שכן, לידה שהסתבכה עשויה לגרום לתוצאות טראגיות גם אם הצוות הרפואי עשה כל שביכולתו על מנת למנוע את הפגיעה.
כאשר מתייעצים עם עו"ד הבקיא בתהליך הלידה המסוגל לסייע לכם לנתח אם קיימת עילה סבירה להגשת תביעת רשלנות, לצד בחינת המסמכים הרפואיים הנוגעים לנזק שנגרם לעובר בעת הלידה, מומלץ להעניק את כל המידע הידוע לכם.
עורך הדין יוכל לנסות, על בסיס ניסיונו והיכרותו עם מקרים קודמים, לבחון מה גובה הפיצוי שיש לדרוש.

מי משלם את הפיצוי?

שאלות נפוצות רבות בתחום זה קשורות לזהות הגוף המעניק את הפיצוי לנפגעי רשלנות רפואית בזמן הלידה.
בפועל, לפני שרופא או אחות מתחילים לעבוד במרכז רפואי הם רוכשים פוליסת כיסוי מיוחדת המכונה "ביטוח אחריות מקצועית".
תביעות הנזיקין בתחום הפיזי עשויות להגיע, לעתים, למאות אלפי שקלים ואף למיליוני שקלים.
החברות המבטחות את הצוות עשויות לדרוש השתתפות עצמית מהרופא על מנת לשפות את הנפגעים אך מרבית הסכום שנועד להקל על חיי המשפחה והעובר בשנים שלאחר הלידה יועבר על ידי החברה המבטחת.

רשלנות רפואית בלידה – מדוע אתם זקוקים לייצוג נאות על ידי עו"ד מומחה?

במהלך תביעות רשלנות רפואית חברות הביטוח נעזרות בשירותי עו"ד מטעמם הבקיא היטב בזכויות והחובות של הצוות הרפואי.
מטרתו של עו"ד זה להפחית את הסכום שיקבע בית המשפט כפיצוי. מן העבר השני נמצאת המשפחה, חסרת כל ניסיון משפטי בדרך כלל, כאובה לאחר הנזק שהתרחש במהלך הלידה.
לכן, עו"ד מטעמכם המייצג את האינטרסים של העובר והאם, יוכל למקסם את הסכום שתקבלו כפיצוי וידע להשתמש במסמכים הרפואיים מטעמכם ולהוכיח, כי אכן הפגיעה הייתה כתוצאה מרשלנות רפואית בלידה.

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!