כיצד לבחור עורך דין
כיצד לבחור עורך דין

תביעה בלוטת התריס

תביעה בלוטת התריס
תביעה בלוטת התריס

תביעה בלוטת התריס: מה הם המקרים בהם נתבע את הזכויות שלנו?

כאשר אנחנו מדברים על בלוטת התריס אנו מדברים על בלוטה הכרחית לגוף אשר לוקחת חלק בלא מעט תהליכים בגוף האדם. בלוטה זו לוקחת חלק בתהליכים הורמונליים, מטאבוליים ומשפיעה על חילוף החומרים בגופו של האדם. הבלוטה משפיעה על אין ספור חלקים בגוף שלנו, ביניהם – העור, השרירים, הלב, המוח ויש לה חשיבות רבה בכל הקשור לבריאות הגוף שלנו. במשך השנים פגשנו לא מעט לקוחות אשר בלוטת התריס שלהם נפגעה כתוצאה מרשלנות רפואית ו/או טיפולי עבר נגד מחלת הגזזת. משרד עו"ד שפרגר ושות' החליט לעשות לכם מעט סדר בבלאגן – מה הם המקרים בהם נתבע את הזכויות שלנו?

מהן הבעיות הרפואיות השכיחות הקשורות לבלוטת התריס?

כאשר אנחנו מדברים על בלוטת התריס אנו מדברים על בלוטה שלוקחת לא מעט חלק בתהליכים הגופניים שלנו, בין המחלות והבעיות השונות אותם אנו רואים בבלוטת התריס:

  • תת פעילות של בלוטת התריס – כאשר אנחנו מדברים על תת פעילות אנו מדברים על מצב בו הבלוטה לא יוצרת מספיק הורמונים ויוצרת מחלות שונות (מחלת השימוטו לדוגמא). במצבים של תת פעילות ניתן לראות כי ישנם תסמינים כמו: כאבי מפרקים, עודף משקל, כאבי ראש ומיגרנות, עייפות בלתי פוסקת, קצב לב משתנה ועוד.
  • פעילות יתר של בלוטת התריס – במצב זה יסבול החולה מלחץ דם גבוה, עייפות, דיכאון, חרדה, עייפות בשינה, שינויים קיצוניים במצבי הרוח, רגישות לחום וקצב לב גבוה במיוחד.
  • סרטן בלוטת התריס – כאשר אנחנו מדברים על סרטן בלוטת התריס אנו מדברים על סרטן אשר קיים צורך מידי לטפל בו בהקדם. ניתן לראות סוגים שונים של סרטנים בבלוטת התריס ובחומרות שונות.

מי רשאי לתבוע בגין רשלנות רפואית בבלוטת התריס?

בשנות ה40 וה-50 של המאה הקודמות נעשה שימוש נרחב בקרינת רנטגן על מנת לטפל במחלת הגזזת. מאות אלפי אנשים קיבלו את הטיפול ורבים מהם סבלו לאחר מכן ממחלות מסכנות חיים. ביניהן גידולים מסוגים שונים, סרטן הדם, גידולי מוח שפירים ועוד. החוק מפצה בדרך כלל בכל הקשור לסרטן בבלוטת התריס מאשר בתופעות אחרות שלו.

תביעה בלוטת התריס: מחלת הגזזת

אחת המחלות הקשות והמדבקות ביותר שהיו במדינת ישראל היא מחלת הגזזת, מחלת הגזזת היא מחלה אשר ליוותה אותנו במשך כ-20 שנה בין השנים 1940-1960. מחלת הגזזת הייתה מחלה אשר הייתה פוגעת בצורה ישירה בעור הקרקפת ושורשי השיער ונחשבה לאחת המחלות המדבקות שידעה מדינת ישראל. על מנת לבלום את המחלה מדינת ישראל החליטה "לחייב" את כל העולים החדשים שעלו בין השנים 1945-1960 וכל האזרחים שנכחו פה בזמן העליות לעבור טיפולים שונים לשם בלימה ועצירה מוחלטת של מחלת הגזזת בארץ. כחלק מן תהליך הבלימה והעצירה עברו מאות אלפי אנשים טיפולים אשר כללו קרינה רדיואקטיבית אשר לימים התבררה כמסוכנת מאוד. אם אנו מסתכלים על מבחן הזמן אנו רואים כי אותם אנשים שעברו את טיפולים אלו סבלו במשך השנים מלא מעט סיבוכים ותסמינים: גידולים שפיריים, גידולים ביותרת במוח, גידול ביותרת הכליה, בעיות עור וקרקפת המאופיינים לגזזת, צלקות ואף בעיות חמורות בבלוטת התריס.

בשנת 1995 יחד עם מאבקים רבים של מאות אלפי חולי גזזת החליטה המדינה לפצות ולהכיר בנפגעי הגזזת ולפצות את אותם אנשים שעברו טיפולים בין השנים 1945-1960 ועליהם מתקיימים התנאים הבאים:

  • אותו אדם עבר טיפולים ו/או הקרנות רדיואקטיביות ייעודיות אשר מטרתם הייתה למנוע את מחלת הגזזת.
  • עבר טיפולים והקרנות לשם מניעת מחלת הגזזת מארץ המוצא ממנה הוא בא ויחד עם זאת סובל מן המחלות המוגדרות בחוק הגזזת.
  • בעל/אישה ו/או ילד אשר מעוניין לתבוע את המדינה על יקיר שנפטר בגלל טיפולי גזזת אותם עבר, יחד עם זאת יש להוכיח כי אותו אדם נפטר בגלל אחת מן המחלות בחוק.

אם עברתם את כל אלו סיכוי סביר שמדינת ישראל חייבת לכם כסף, במשך השנים עזרנו לאלפי לקוחות לממש את זכויותיהם – עכשיו תורך.

משרד עורכי דין שפרגר ושות': מלווים אתכם לאורך כל הדרך

כאשר אנחנו מדברים על תביעה הקשורה לבלוטת התריס אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, על עורך הדין להיות בעל ידע והבנה נרחבת הן בתחום רשלנות רפואית והן במחלת הגזזת בהתאמה. משרדנו ייצג במשך השנים אלפי לקוחות שנפגעו כתוצאה מרשלנות רפואית ומחלת הגזזת אל מול המוסדות הרפואיים השונים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולהבטיח את זכויותיכם עוד היום.

בוחרים נכון – בוחרים משרד עורכי דין שפרגר ושות'

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!