כיצד לבחור עורך דין
כיצד לבחור עורך דין

כיצד יכול עו"ד ביטוח לסייע בתביעת ביטוח לאומי?

כיצד יכול עו"ד ביטוח לסייע בתביעת ביטוח לאומי?
כיצד יכול עו"ד ביטוח לסייע בתביעת ביטוח לאומי?

תביעת ביטוח לאומי היא לא עניין פשוט כלל וכלל. על הכף מונחים סכומים גבוהים, וכן אם הגעתם עד הלום, סביר להניח שנפגעתם כלכלית ואתם זקוקים לעזרה מהמדינה, שתסייע לכם לחיות בכבוד, במיוחד בעתות משבר וקושי. על פניו, אתם יכולים לעשות את הכל בעצמכם. להתחיל תביעת ביטוח לאומי עם הטפסים שמצפים לכם באתר האינטרנט ולקצר תהליכים. בפועל, ההיפך הוא הנכון. תביעת ביטוח לאומי היא הליך שלא עושים ללא ליווי מסור של איש מקצוע שיסייע לכם.

תביעת ביטוח לאומי – איך מתחילים?

אם באחרונה הורע מצבכם הבריאותי וכעת יש לכם הוצאות כבדות שאתם צריכים לעמוד בהן, אם נפגעה יכולתכם להתפרנס בכוחות עצמכם, ועליכם לעבור טיפול רפואי שייקח מכם זמן, אנרגיות וכסף, סימן שככל הנראה אתם יכולים ללכת על תביעת ביטוח לאומי. כבר בשלב זה, עורך דין יכול לעמוד לצדכם. באמצעות פגישת ייעוץ, אתם יכולים לקבל אינדיקציה לשאלה האם יש לכם קייס, האם בכלל כדאי לכם ללכת על זה בכל הכוח, לבחור לכם עורך דין ולהתחיל הליך (לא קצר או פשוט) מול המוסד לביטוח לאומי.

יוצאים לדרך, ולא מוותרים על אף שלב בתביעות ביטוח לאומי 

האם אתם מעוניינים בתביעת ביטוח לאומי לקשישים, בעבורכם, או בעבור ההורים המבוגרים שלכם? תביעת ביטוח סיעודי? נכות שנגרמה בעקבות העבודה? האמת מצבכם הבריאותי החמיר וכעת אתם מעוניינים להמחיש זאת מול המוסד לביטוח לאומי? האם יש לכם מחלות ובעיות פיזיות ספציפיות כגון גזזת שנגרמה עקב הטיפולים מימי קום המדינה או אפילו ירידה בשמיעה? יש לעשות זאת בליווי איש מקצוע. אי אפשר לוותר על כך.

כידוע, כל פגישה עם מומחה וכל ועדה מצריכות מכם לעשות סדר מוחלט בטיעונים, בראיות, בחוות הדעת הרפואיות ובצילומים שאותם תשיגו. נפל רבב בחומר שאותו אתם מציגים בוועדה הרפואית? הוועדה הבאה עשויה להיקבע בעוד חודשים מהיום, אם בכלל. אתם רוצים להימנע מסחבת כזאת ולהוציא את המקסימום מכל מפגש שלכם עם ביטוח לאומי. הדבר יחסוך זמן, כסף ועוגמת נפש לכולם. עו"ד ביטוח המתמחה בביטוח לאומי ישמח לתת לכם את הכלים הנכונים כדי לעשות כך.

ומה קורה בוועדה הרפואית – חלק אקוטי בכרוניקה של תביעת ביטוח לאומי?

תביעת ביטוח לאומי לרוב תביא אתכם לפתחה של ועדה רפואית. באופן טבעי, האינטרס שלכם (פיצויים מירביים, אחוזי נכות גבוהים וכן הלאה) אינו חופף את האינטרס של הוועדה (להעניק פיצויים מינימליים ובכך לחסוך כסף למדינה). על כן, אתם רוצים לשטח את טיעוניכם בצורה מהימנה, אחראית, רצינית ושקולה, ולהצליח לשכנע. אכן מגיע לכם את מה שאתם מבקשים.

עורך דין המתמחה בתביעות נזיקין, אשר עמד מול ועדות רפואיות רבות בעבר הוא בדיוק האיש הנכון במקום הנכון. הוא יעזור לכם כבר בשלב איסוף הנתונים, יעשה לכם סדר, יסביר לכם אילו כלים יותר יעילים ואילו לא, ולא פחות חשוב, יהיה הפה שלכם ברגע האמת. אם אין לכם השכלה משפטית, סביר להניח שלא תמצאו את המילים הנכונות, אתם עשויים להתבלבל ולטעות, או פשוט להסס, ולכך עלול להיות מחיר לא קל. עורך דין מוכשר ואמין שילווה אתכם לאורך הדרך, כמו עורכי הדין מן הצוות של שפרגר ושות', ישפרו פלאים את הסיכויים שלכם בתביעת ביטוח לאומי.

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!