תביעות ביטוח
תביעות ביטוח

ביטוח לאומי קצבת נכות כללית

ביטוח לאומי קצבת נכות כללית
ביטוח לאומי קצבת נכות כללית

גם אם עם השנים הגוף צבר מוניטין בעייתי-משהו, צריך לזכור שהמוסד לביטוח לאומי נוסד במטרה אחת ברורה – לעזור לנו, אזרחי מדינה ישראל, ולתת לנו גב כלכלי בדיוק כאשר אנחנו הכי זקוקים לו. עם זאת, כאמור, עם כל הכוונות הטובות, אדם שמצבו הבריאותי הידרדר לא יכול פשוט להיכנס בשעריו של המוסד לביטוח לאומי ולקבל את מבוקשו בקלות. ישנם תנאי סף שיש לעמוד בהם, כדי לוודא שרק אלו שזכאים לאותו סכום כסף, אכן יקבלו אותו. לעתים קרובות, התנאים הללו קשים ומורכבים יותר מכפי שהיה מתבקש. לשם כך, עורך דין מומחה הוא צורך קיומי.

ביטוח לאומי קצבת נכות כללית היא קצבה חשובה ביותר שמכסה מגוון רחב של בעיות בריאותיות, מחלות ופגיעות פיזיות. כמו בכל מקרה אחר, ביטוח לאומי קצבת נכות כללית היא פה בשביל האזרח, כדי להקל עליו מבחינה כלכלית, בדיוק כאשר הדבר חשוב במיוחד, כלומר כאשר אין לו יכולת להתפרנס, או שיכולתו להתפרנס נפגעה באופן משמעותי. עדיין, כדי להגיע לתוצאות המקסימליות מן ההליך, אין תחליף לאיש מקצוע שיתלווה אליכם מתחילת הדרך ועד סופה.

ביטוח לאומי קצבת נכות כללית – הכירו

על פי הקריטריונים של ביטוח לאומי, כדי להשיג מביטוח לאומי קצבת נכות כללית, יהיה עליכם להוכיח שאינכם יכולים לעבוד כלל, או שאתם יכולים להשיג עד רבע מן השכר הממוצע במשק בכוחות עצמכם. אגב, במקרים מסוימים גם עקרות בית יכולות להגיש לביטוח לאומי קצבת נכות כללי. בכל אופן, ה"שאיפה" היא להגיע ל-60% נכות, שפירושם שהתובע יכול לקבל מביטוח לאומי קצבת נכות כללית, או, במקרים מסוימים, אפילו 40% נכות.

אי לכך ובהתאם לזאת, ניתן לצפות להליך ארוך ויסודי בו ייבחן מצבו הרפואי של התובע לפני ולפנים. על מנת להוציא את המיטב מן ההליך הזה, הוא יידרש להמציא כמה וכמה מסמכים, צילומים, חוות דעת, בדיקות רפואיות ועוד, על מנת לחזק את טענותיו ולהראות כמה שאחוזי הנכות אכן מגיעים לו. כלומר, הוא אכן נמצא במצב שבו הוא בקושי יכול להתפרנס בכוחות עצמו, או לא יכול להתפרנס כלל. הקצבה המבוקשת היא קריטית בעבורו.

בפניה לביטוח לאומי – אל תוותרו על עורך דין

נכון. על הנייר אתם יכולים לבצע את ההליך כולו, מתחילתו ועד סופו, לגמרי לבד וללא סיוע דל עורך דין. אתם יכולים להציג את חוות הדעת הנדרשות, למלא את הטפסים, להתייצב בוועדה הרפואית ולקוות לטוב. ועדיין, מדובר בהליך הרה גורל. טעות אחת, גמגום אחד, שאלה אחת שלא תצפו לה, ותמצאו את עצמכם משלמים את המחיר ומאבדים סכום כסף רב, למשך שנים. במילים אחרות, ליווי מסור של עורך דין הוא כמעט בגדר חובה, אם אתם מעוניינים למקסם את התהליך.

עורך הדין שאותו אתם מחפשים מגיע עם מומחיות ספציפית בעולם תוכן זה. כזה שמכיר לעומק את המוסד לביטוח לאומי, את הדרוש בוועדות רפואיות, מה משכנע את החברים בהן, מה ממש לא, ובאופן כללי, איך ממקסמים את התהליך. עורך דין מיומן ומשופשף כזה ישמח לתת לכם עצה, להיות אוזן קשבת, ללוות אתכם מהרגע הראשון ועד שתצליחו להשיג את מבוקשכם.

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!