כיצד לבחור עורך דין
כיצד לבחור עורך דין

עורך דין תביעות נזיקין – הסיפור של חווה.

עורך דין תביעות נזיקין
עורך דין תביעות נזיקין

אני חווה, בת 66 מהמרכז. באחרונה יצאתי לפנסיה אחרי הרבה מאד שנים של קריירה מוצלחת. תכננתי להתמסר לתחביבים שלי: ריקודי עם, הרצאות, סרטים ובילוי עם הנכדים. במשך השנים הקפדתי הקפדה יתרה על הבריאות שלי, שמרתי על הדיאטה, הקפדתי על פעילות גופנית, וברוך השם, במשך 65 שנים הגוף מעולם לא אכזב אותי. בהתאם, עורך דין תביעות נזיקין היה עניין שבקושי רב הכרתי, אם בכלל. ואז הגיע היום הנורא.

בסך הכל הלכתי לי ברחובות רמת גן, כפי שאני נוהגת לעשות מדי בוקר. לאחר שסיימתי לחצות את הכביש, עליתי בחזרה על המדרכה כהרגלי, אך אבני השפה במפגש בין מעבר החצייה למדרכה היו גבוהות מדיי, ולא במפלס נמוך ומתון כפי שנהוג בשביל עגלות-תינוק וכאלה… כסאות גלגלים, או סתם אזרחים מן השורה כמוני; מעדתי ונפלתי, וריסקתי את פיקת הברך לחלוטין. הייתי צריכה לעבור השתלת פיקת ברך מפלטינה, צלקת באורך 15 ס"מ מעטרת את הברך שלי, ובמשך שלושה חודשים תמימים למדתי ללכת מחדש. לא עניין של מה בכך, בגילי, כשהעצמות והשלד כבר לא מה שהיה פעם. לצערי הרב, אני בספק אם אי פעם אוכל לחזור לרקוד. אפילו משחק עם הנכדים הוא אתגר.

כך הכירה חווה לראשונה בחיה עורך דין לתביעות נזיקין

לשמחתי, הבן שלי הכיר לי את התחום של עורך דין תביעות נזיקין, והעביר לי כמה המלצות לאנשי מקצוע בתחום. לשמחתי, עד מהרה החיפוש שלי אחר עורך דין תביעות נזיקין הוביל אותי למשרד עורכי הדין שפרגר ושות', אשר מתמחה בתחום זה ממש. קבעתי פגישה ראשונה להתייעצות והיכרות (פעם ראשונה שלי עם עורך דין תביעות נזיקין, עולם תוכן שלא הכרתי כלל), והרגשתי קליק מהרגע הראשון.

ראשית, הבנתי שאני ממש לא היחידה שסבלה את הפגיעה הזאת. הבנתי שעו"ד נזיקין זה משהו שרבה אנשים זקוקים לו או לה, הרבה עיריות ורשויות מקומיות מעגלות פינות, והתוצאה היא אנשים רבים שמועדים ונופלים, בדיוק כמוני. ממש אין סיבה לסבול בשקט. לא כשיש בעל מקצוע כמו עורך דין תביעות נזיקין שכל תפקדו הוא לייצג את האינטרסים שלי נאמנה ולגרום לי, עד כמה שאפשר, לצמצם את מידת הסבל.

כך הוסבר לחווה כל שהיה עליה לדעת – ע"י עורך דין לתביעות נזיקין

במפגש עם אותו עורך דין תביעות נזיקין מהמשרד שפרגר ושות', התבקשתי לאסוף כמה שיותר בדיקות רפואיות ותיעוד של הפציעה שאותה עברתי. נאמר לי באופן ספציפי מה עליי לאסוף, מהם המושגים המקצועיים והטרמינולוגיה שבה לא שלטתי (בשביל זה יש עורך דין תביעות נזיקין!), ואכן, המסמכים נאספו ביעילות מפתיעה, וכך גם חוות הדעת.

יצאנו להליך נגד העירייה שבה אני מתגוררת, ואכן זכיתי בפיצויים המירביים שלהם ייחלתי – 360,000 ₪! אני מאד שמחה על ההמלצה החמה, על איש מקצוע אמין וישר שסייע לי להסתגל לתקופה הקשה, ולכל הפחות, לקבל סכום כסף הגון שסייע לי להתמודד עם הקשיים. אני אשמח להמליץ על המשרד בפני כל מי שישאל אותי בעתיד.

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!