כיצד לבחור עורך דין
כיצד לבחור עורך דין

עורך דין תביעות נזיקין – תחומים אפורים הופכים בהירים

בעבר, אם מישהו היה סובל פציעה או פגיעה, יתכן מאד והוא לא היה מודע לכך שיש לו זכויות. שהוא או היא לא צריכים להתמודד לבד עם המצב החדש וההידרדרות באיכות החיים; אם אותו אדם הפסיד עבודה, התאשפז, היה עליו לעבור טיפול רפואי שגזל מזמנו ועלה לו כסף, לא מן הנמנע שהוא היה מקבל זאת כגזירת גורל. לשמחתנו, כיום זאת כבר לא המציאות. כמעט כולם יודעים על קיומו של ענף דיני הנזיקין, ויודעים להמליץ לחברים או למכרים על עורך דין תביעות נזיקין שייצג את עניינם בפני מערכת החוק.

עם זאת, יעיד כל עורך דין תביעות נזיקין, לעתים ישנם תחומים אפורים. מהי ההגדרה המילונית של "נזיקין"? האם המקרה שאותו אדם עבר נופל בהגדרה של דיני נזיקין? האם פנייה לעורך דין תביעות נזיקין אכן תהיה במקום, או שתבזבז להם את הזמן בציפיות שווא? תשאלו כל עורך דין תביעות נזיקין מהצוות של שפרגר ושות', והוא ישמח לענות לכם בפירוט ובמקצוענות היכן נופל המקרה שלכם. בינתיים, הכנו לכם מדריך מקוצר שיעזור לכם בדרך לעורך דין תביעות נזיקין:

 

הצורך בעורך דין תביעות נזיקין – מדריך מקוצר ויעיל:

1)תאונות עבודה: האם למועסק נגרם נזק עקב תשתית לקויה, לאורך שנים? אולי עקב מפגע ספציפי חלה פציעה או פגיעה פתאומית? אולי המועסק היה חשוף לחומרים רעילים ומסוכנים או אפילו היה עליו לשבת או לעמוד בצורה לא בריאה ועם השנים הצטבר לו נזק?

2)רשלנות רפואית: האם הרופא אכן עשה את כל שביכולתו ומעבר על מנת להגן על המטופל? האם הוא שם לב לכול: מהבחירות המקצועיות שלו בחדר הניתוח ועד התרופות שהוא רשם למטופל?

3)תקיפה: במידה ואדם סבל מאלימות מידיו של אדם אחר, יהיו הנסיבות אשר יהיו, הכתובת היא עורך דין תביעות נזיקין.

4)לשון הרע: כאשר אדם אחד מפרסם ברבים תוכן פוגעני על אדם אחר, על מנת להזיק לו לפגוע במוניטין שלו, בחייו האישיים או בפרנסתו, יתכן מאד ויש כאן משום פגיעה מסוג לשון הרע.

5)גניבת עין: מעין ריב על קרדיט בין שני מתחרים, אם תרצו, אשר עשוי לפגוע במי שיצר מוצר או הרוויח מוניטין כלשהו, וכעת המתחרה שלו מנסה לפגוע בו.

6)נזק שנגרם במקום ציבורי: נגיד ואדם נפגע במהלך שהות במרחב הציבורי – ברחוב, בחנות, בקניון, במשרד או בכל מקום אחר. למשל, נפילה, החלקה, וכן הלאה, אשר גרמו נזק משמעותי.

7)תביעות נגד משרד הבטחון: גם כאשר מדובר בפציעות או פגיעות שאדם מסוים עבר במהלך שירותו באחד מגופי הבטחון של מדינת ישראל, עשויים להיות ויכוחים או אי הסכמות.

8)עוולות מסחריות: מדובר בעולם שלם של פגיעות שונות שעשויות לקרות כאשר מתחרים פוגעים זה בזה, או במקרים כמו פגמי ייצור (במוצר נפל רבב שגרם לנזק) והיעדר אזהרות (ישנן אותיות קטנות שהיו צריכות להיות בידיעת הציבור אך זה לא קרה).

9)ריבוי מעוולים: כשמם כן הם, יותר מעוול אחד בהזדמנות אחת.

עורך דין תביעות נזיקין הוא הגורם המקצועי אליו עליכם לפנות. עורך דין תביעות נזיקין מנוסה ורציני ישמח לשמוע על פרטי המקרה, יסייע לכם לאסוף עדויות, יפנה ביחד איתכם לגורמים הרצויים, ובסופו של דבר יעשה מעל ומעבר על מנת לסייע לכם להשיג פיצויים מירביים.

WhatsApp
Facebook
Email
LinkedIn
 
x
 
x
 
x
 
x
 
x
 Facebook
x
 
x
 
x
 
x
 Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!